Periode | 11 jan. 2021 |
---|
Mediebidrag
1Mediebidrag
Titel ksperter: Fjernuvrevisning går hårdt ud over de mindste elevers læring og trivsel Grad af anerkendelse National Mediets navn/udløb Information Medietype Internet Varighed/længde/størrelse 6 sider Land/Område Danmark Dato 11/01/2021 Producer/forfatter Lise Richter URL https://www.information.dk/indland/2021/01/eksperter-fjernundervisning-gaar-haardt-mindste-elevers-laering-trivsel Personer Karen Wistoft
Emneord
- Fjernundervisning
- Corona
- Trivsel
- Læring
- Mntal sundhed
Relateret indhold
-
Presse/medier
-
Nye trivselstal - kan man sammenligne skolerne?
Presse/medie
-
Hjemmeskole presser børn og forældre
Presse/medie
-
Elever på mellemtrinet i skolen
Presse/medie
-
De svageste elever bliver tabt på gulvet
Presse/medie
-
Lærerne taber de sårbare elever på gulvet
Presse/medie
-
Aktiviteter
-
Topmøde om børn og unges trivsel i uddannelsessystemet
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
-
Publikation
-
4 forskere: Det ved vi om nødundervisning under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Avisartikel
-
Nødundervisning under corona-krisen: et elev- og forældreperspektiv
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Coronasmitten har udløst et nyt fænomen – skolesavn
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Kommentar/debat
-
Hvad ved vi om de ca. 20 pct., som ikke har klaret sig godt med nødundervisning under coronakrisen? Hvad med trivsel og mental sundhed? Og hvad betyder elevernes alder?
Publikation: Udredning/notat › Faglig redegørelse
-
Elevernes trivsel og mentale sundhed - hvad har vi lært af nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Elever der havde det særligt svært med nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Projekter
-
Nødundervisning under corona-krisen. Et elev- og forældreperspektiv
Projekter: Projekt › Forskning
-
Social-emotional conditions for children during the reopening of kindergartens and schools after the Covid-19 lockdown
Projekter: Projekt › Forskning