Beskrivelse
Forside artikelPeriode | 7 jan. 2012 |
---|
Relateret indhold
-
Publikation
-
Wellbeing in school gardens: the case of the Gardens for Bellies food and environmental education program
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
'Haver til Maver': et studie af engagement, skolehaver og naturformidling
Publikation: Bog/antologi/rapport › Rapport › Forskning
-
Lyst til at lære: Evaluering af konceptet 'Haver til Maver'
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Skolehaver, maddannelse og naturformidling: i "Jordens bedste klasseværelse"
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
-
Projekter
-
'Haver til Maver'. Forskningsbasering og pædagogisk evaluering af eksisterende pædagogisk program.
Projekter: Projekt › Forskning
-
Udeskole og fagintegration
Projekter: Projekt › Forskning
-
VILD MAD 2 - Følgeforskning i national udrulning. Den vilde mad som nationalt dannelsesprojekt
Projekter: Projekt › Forskning
-
Presse/medier
-
Grønt I miniformat
Presse/medie
-
Haver til Maver er pengene værd
Presse/medie
-
Børn og natur
Presse/medie
-
Børn savner naturen
Presse/medie
-
Mange børn kender kun lidt naturen
Presse/medie
-
Børn og natur
Presse/medie
-
Børn lider mentalt af naturmangel
Presse/medie
-
Ingen forskning viser at børn mangler natur
Presse/medie
-
Børn og natur
Presse/medie
-
De yngste elever bliver mikroforskere
Presse/medie
-
Væk dit barns smagsløg
Presse/medie
-
Aktiviteter
-
Outdoor Taste Education
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Børn Gror i Natur
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
-
Griffin Longley
Aktivitet: Vært for en besøgende - typer › Vært for en akademisk besøgende