Autentisk kommunikation er god forretning

Presse/medie

03/05/2012

Infomedia

Af Stine Christmas Nielsen, kommunikationsrådgiver, Stagis A/SVirksomheder skal orientere sig efter egne styrker frem for at lade sig styre af omdømme- og meningsmålinger. ... Efter nogle sidespring med produkter som tøj,computerspil, tasker og bøger er de nu tilbage til deres oprindelige, men nyudviklede koncept om systemisk leg - og leverer det ene rekordregnskab efter det andet. LÆS OGSÅAnmeldelse af bogen 'Den danske ledelseskanon, LEGO - globaliseringen af den gode ide'SkrækscenarietEt eksempel på hvor galt det kan gå, når kommunikationen ikke er autentisk, findes i Lundbeck. ... Konference 'Autentisk vækst'Konferencen om autentisk vækst den 24 maj i Aarhus med oplæg ved Jette Orduna fra LEGO, Casper Vorting fra Bøgedal Bryghus og Winni Johansen fra Aarhus Handelshøjskole oplæg.
Se relationer på Aarhus Universitet

ID: 45365918