Beskrivelse
om Projektet:Pædagogisk Kvalitet i dagtilbud med fokus på nære sociale relationer og interaktioner mellem barn og voksen
Periode | 20 aug. 2019 → 23 aug. 2019 |
---|---|
Begivenhedstitel | EECERA |
Begivenhedstype | Konference |
Placering | Thessaloniki, GrækenlandVis på kort |
Emneord
- early years
- intervention
- social interaction
- Innovation
- learning activities
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikation
-
Innovative approaches to continuous professional development (CPD) in early childhood education and care (ECEC) in Europe: findings from a comparative review
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
How does innovative continuous professional development (CPD) operate in the ECEC sector? insights from a cross-analysis of cases in Denmark, Italy and Poland
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Enabling professionals to change practices aimed at tackling social inequality through professional development: results from a case study
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Projekter
-
Aktiviteter
-
Forskningsprojekt for dagplejen
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Hvordan kan tidlig indsats i dagpleje og vuggestuer gøre en forskel
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag