Beskrivelse
Professionelle balancer i en tværprofessionel/tværsektoriel praksisMødet mellem forskellige faggrupper i en psykiatrisk praksis er et møde mellem
forskellige prioriteringer, sprog og blikke på, hvordan dagligdags problemer/udfordringer kan takles. Opbrud i rutiner og vaner sætter gang i mange følelser og kalder på en kritisk refleksion over, hvad der er på spil i samarbejdet – og, hvordan kommunikation kan bidrage til opdagelsen af nye professionelle balancer og ståsteder i en tværprofessionel og tværsektoriel praksis.
Periode | 11 feb. 2020 |
---|---|
Begivenhedstype | Kursus |
Placering | Fredericia, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | Regional |
Emneord
- tværfagligt samarbejde
- Tværsektorielt samarbejde
- kommunikation
- vejledning
- psykiatri
- Sygeplejersker
Relateret indhold
-
Publikation
-
Forumspil som metode til samskabelse i et undervisningsforløb
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Tværprofessionelt samarbejde og læring
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
-
Fra hurtige vurderinger til grundige analyser: kvalificering af professional dialog med patienten
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Tværfaglig praksis
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Formidling
-
En usleben diamant: video i udviklingen af masterstuderendes kritiske refleksion
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Fra blæksprutte til tværfaglig katalysator
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
-
Samarbejde på tværs af fagkulturer kan styrke vejlederes faglighed
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling
-
Kommunikation i kontekst
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning › peer review