Beskrivelse
Undervisningen sætter fokus, hvordan kollegial sparring og vejledning kan kvalificere den kliniske vejledning. Dagen veksler mellem teoretiske oplæg og praktiske øvelser, hvor vi arbejder med forståelser af begreber som kritisk refleksion, kollegialt samarbejde og feedback i forhold til at blive klogere på forholdet mellem kliniske vejledning og læring i klinisk praksisPeriode | 12 dec. 2019 |
---|---|
Begivenhedstype | Kursus |
Placering | Fredericia, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | Regional |
Emneord
- psykiatri
- sygeplejersker
- Kollegial vejledning
- kritisk refleksion
- læring
Relateret indhold
-
Publikation
-
Tværprofessionelt samarbejde og læring
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
-
Value reflected health education: competence development among school health nurses
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
En usleben diamant: video i udviklingen af masterstuderendes kritiske refleksion
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
I hjertet af skolesundhedsplejen: et sundhedspædagogisk udviklingsprojekt i Randers Kommune
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
-
Et spadestik dybere: Om kollegial sparring og kompetenceudvikling i skolesundhedsplejen
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
-
Collaborative learning and competence development in school health nursing
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Kommunikation i kontekst
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning › peer review