Beskrivelse
Feedback på testguide til landets grundskolerPeriode | 28 nov. 2019 |
---|---|
Arbejd for | Fødevarestyrelsen, Danmark |
Grad af anerkendelse | National |
Emneord
- Skolemåltider
- Rammer
- Pædagogik
- Smag
- Sundhed
- Læring
- Koncentration
Relateret indhold
-
Presse/medier
-
Kun få skolebørn smører selv madpakken
Presse/medie
-
Børns smag for brød
Presse/medie
-
Måltidskultur i Folkeskolen
Presse/medie
-
Sådan lærer dit barn selv at smøre madpakker
Presse/medie
-
Skolemad og måltider
Presse/medie
-
De gode råd til madpakkens sammensætning
Presse/medie
-
Mad- og måltidsrammer i skolen
Presse/medie
-
De flade madpakker er stadig populære
Presse/medie
-
Madpakker i skolen
Presse/medie
-
Madpakkens faldgruber, du kan undgå
Presse/medie
-
10.000 børn skal skabe bedre skolemåltider
Presse/medie
-
Kun hvert tiende barn smører sin egen madpakke
Presse/medie
-
Groft pitabrød er sundt valg til madpakken
Presse/medie
-
Sunde madpakker
Presse/medie
-
Børn, madpakker og forældrebashing
Presse/medie
-
Børns involvering i madpakker
Presse/medie
-
Projekter
-
Rammer om mad og måltider i skolen
Projekter: Projekt › Forskning
-
Børn Smag Læring
Projekter: Projekt › Forskning
-
Danske børnekogebøger 1971-2016
Projekter: Projekt › Forskning
-
Smag for Livet - med smagen som brobygger
Projekter: Projekt › Forskning
-
Aktiviteter
-
Conference on School Meals
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
-
Publikation
-
Rammer for mad og måltider i skolen: Et interventionsstudie af skolemad og måltidsrammer som betydningselement for elevers læringsforudsætninger, sundhed og trivsel
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning › peer review
-
Rammer for mad og måltider i skolen: en systematisk forskningskortlægning
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Undervisningsmateriale: Udvikling af rammer for mad og måltider i skolen: design dit måltid
Publikation: Andet › Andet bidrag › Undervisning