Beskrivelse
Feedback forbindes med vejledning og læring i en professionel klinisk kontekst. I mit oplæg ser jeg nærmere på det misforhold, der tilsyneladende er, mellem alle de forenklede modeller, som findes for hvordan feedback kan gives og så den uforudsigelighed og kompleksitet, som dagligdagen rummer. Spørgsmålet er, hvordan kliniske vejledere, undervisere, praktikvejledere og studerende kan balancere de mange forskelligartede interesser, følelser og blikke, der er på, hvordan dagligdags problemer/udfordringer kan takles i deres arbejde med at give og modtage konstruktiv feedback i praksis.Periode | 4 mar. 2020 |
---|---|
Sted for afholdelse | Københavns Kommune, Danmark |
Grad af anerkendelse | Lokal |
Emneord
- Feedback
- klinisk vejledning
- primærsektoren, sygepleje
Relateret indhold
-
Publikation
-
Kollegiale vejledningsformer og læring i sundhedsarbejdet
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Undervisning › peer review
-
Tværprofessionelt samarbejde og læring
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
-
Fra hurtige vurderinger til grundige analyser: kvalificering af professional dialog med patienten
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Tværprofessionelt samarbejde og læring
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Kommunikation i kontekst
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning › peer review