Beskrivelse
Webinar for dagtilbud afholdt af EVA for UVMPeriode | 24 nov. 2021 → 2 dec. 2021 |
---|---|
Begivenhedstype | Andet |
Konferencenummer | 1 |
Placering | DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | National |
Emneord
- Mad og måltider
- Børn
- Dagtilbud
- Pædagogisk læreplan
- Didaktiske intentioner
- forældresamrabejde
- Smagskompetence
- Madmod
- Socialisering
- Medbestemmelse
- Madvalg
- Smagsintegritet
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikation
-
Genåbning af børnehaver i Kolding efter Covid-19-nedlukning i foråret 2020: et børne- og forældreperspektiv : datarapport børn og forældre i dagtilbud.
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19-nedlukninger: et personaleperspektiv : datarapport – Pædagoger, pædagogiske assistenter og medhjælpere fra dagtilbud
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 3.-9. klasse
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 0.-2. klasse
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19- nedlukninger: Et børne- og forældreperspektiv
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et lærerperspektiv : datarapport - skolepersonale
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Den magiske madkasse: forskningsbaseret evaluering
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Smagens didaktik
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
-
Genåbningen af børnehaver efter Covid-nedlukninger: Et personaleperspektiv
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Konsulentfunktionen i dagtilbud og skoler
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til rapport › Rådgivning › peer review
-
A Window of Change: How COVID-19 Disrupted Pedagogical Approaches in Danish Kindergartens
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Projekter
-
Tværprofessionelt samarbejde omkring mad og måltider i dagtilbud
Projekter: Projekt › Forskning
-
Den Magiske Madkasse - følgeforskning og evaluering af pilotprojekt
Projekter: Projekt › Rådgivende projekt
-
Social-emotional conditions for children during the reopening of kindergartens and schools after the Covid-19 lockdown
Projekter: Projekt › Forskning
-
SmagForLivet
Projekter: Projekt › Forskning
-
Den Magiske Madkasse 2 - Følgeforskning og evaluering af national udrulning
Projekter: Projekt › Forskning
-
Aktiviteter
-
Konsulentrollen i dagtilbud
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Konsulentrolle og implemetering af sundhedspoltik i dagtilbud
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Mad, læring og trivsel i et familieperspektiv
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
-
Det pædagogiske måltid: Smag, mad og måltider i dagtilbud
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Sundhedspædagogik, måltider og madddannelse: Konsulentrollen i dagtilbud
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Konsulentrollen i dagtilbud: Pædagogisk kompetenceudvikling i sundhedsplejen
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Mad og måltider: Sundhedspædagogik i dagtilbud
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Sociale måltidsfællesskaber i dagtilbud
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus