Beskrivelse
Plenumdebattør og workshopoplæg på konference om skolehaverPeriode | 8 okt. 2015 |
---|---|
Begivenhedstitel | Skolehaver: Inspiration og forskning |
Begivenhedstype | Konference |
Placering | Humlebæk, DanmarkVis på kort |
Emneord
- Haver til Maver
- skolehaver
- Forskning
- Læring
- Dedikerede undervisere
- Passion
- Udeskole
- Natur
- Børn
- Udekøkken
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Presse/medier
-
Haveforsøg får børn til at spise sundt
Presse/medie
-
Haver til Maver udbredes
Presse/medie
-
Flere skolehaver på skoleskemaet
Presse/medie
-
Børn og natur
Presse/medie
-
Børn lider mentalt af naturmangel
Presse/medie
-
Når haven ender i maven
Presse/medie
-
Børns læring i skolehaver
Presse/medie
-
Skolehaver - pædagogisk gevinst
Presse/medie
-
Skolehaveprojekt bliver nationalt
Presse/medie
-
Skolehaver og Madkundskab
Presse/medie
-
Publikation
-
Safe spaces for youth "At Risk": transformative learning through food system awareness
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
Wellbeing in school gardens: the case of the Gardens for Bellies food and environmental education program
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
'Haver til Maver': et studie af engagement, skolehaver og naturformidling
Publikation: Bog/antologi/rapport › Rapport › Forskning
-
Lyst til at lære: Evaluering af konceptet 'Haver til Maver'
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Naturen lærer ikke bare fra sig: (Tema: Naturpædagogik)
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Kommentar/debat/letter to the editor › Formidling
-
Sundhed, miljø og natur - værdier i det pædagogiske arbejde
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
The desire to learn as a kind of love: gardening, cooking, and passion in outdoor education
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Skolehaver som pædagogisk arena for udvikling af identitet og sociale kompetencer: et review af forskningslitteratur
Publikation: Bog/antologi/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Cultivating and Growing: a Litterature Review
Publikation: Bog/antologi/rapport › Rapport › Forskning
-
Projekter
-
Haver til Maver. Udbredelse af et gastronomisk skolehaveprojekt
Projekter: Projekt › Forskning
-
Skolehaver som pædagogisk arena for udvikling af identitet og sociale kompetencer
Projekter: Projekt › Forskning
-
'Haver til Maver'. Forskningsbasering og pædagogisk evaluering af eksisterende pædagogisk program.
Projekter: Projekt › Forskning
-
Aktiviteter
-
Griffin Longley
Aktivitet: Vært for en besøgende - typer › Vært for en akademisk besøgende
-
Outdoor Taste Education
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag