Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Tekstfil, 113 KB, Word-dokument
Food for Health_Teaching taste kw 210211
Tekstfil, 2,77 MB, PDF-dokument
Karen Wistoft - Oplægsholder
Titel | International Nutrition, Health Literacy and Education Conference |
---|---|
Dato | 11/02/2021 → 11/02/2021 |
Afholdelsessted | Sabri Ulker Foundation |
By | Ankara |
Land/Område | Tyrkiet |
Grad af anerkendelse | International begivenhed |
Projekter: Projekt › Forskning
Projekter: Projekt › Forskning
Projekter: Projekt › Forskning
Projekter: Projekt › Forskning
Projekter: Projekt › Forskning
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
ID: 210469016