Beskrivelse
Ekspertpanel workshop: Fokusering af indsatsen for at fremme den mentale sundhed og forebygge, at mistrivsel ikke udvikler til alvorligere mentale helbredsproblemer, blandt børn og unge. Fokus: skole- og dagtilbudstrivsel.Periode | 12 sep. 2022 |
---|---|
Begivenhedstype | Andet |
Konferencenummer | 2 |
Placering | København V, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | National |
Emneord
- Mental sundhed
- Trivsel
- Mistrivsel
- Børn og unge
- Sundhedsfremme
- Forebyggelse
- Særlige indsatser
- Skole
- Dagtilbud
- Nationale trivselsmålinger
Relateret indhold
-
Publikation
-
What Means Wellbeing? Distinction of Two Discourses on Well-being – Conceptual and Theoretical Reflections
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Review › Forskning › peer review
-
Trivselsdiskurser: teori-, begrebs- og metodegrundlag
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Formidling
-
A distinction of two discourses concerning wellbeing
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Sådan påvirker hjemmeskole børn og forældre
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Bidrag til avis - Avisartikel
-
Elever der havde det særligt svært med nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Elevernes trivsel og mentale sundhed - hvad har vi lært af nødundervisningen under coronakrisen
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Presse/medier
-
Nye trivselstal - kan man sammenligne skolerne?
Presse/medie
-
Elevers trivsel og mentale sundhed i total krise
Presse/medie
-
Skolereform kan ikke beskyldes for mistrivsel
Presse/medie
-
Projekter
-
Social-emotional conditions for children during the reopening of kindergartens and schools after the Covid-19 lockdown
Projekter: Projekt › Forskning
-
Improving Services’ Proactive Efforts: The Impact of Covid-19 and Vulnerability on Exclusion from Health and Welfare
Projekter: Projekt › Forskning
-
Nødundervisning under corona-krisen. Et elev- og forældreperspektiv
Projekter: Projekt › Forskning
-
Coronatrivsel under skolenedlukninger i Århus Kommune - elever og forældre i 4.-9. klasse
Projekter: Projekt › Forskning