Periode | 24 maj 2012 |
---|---|
Begivenhedstype | Konference |
Placering | Copenhagen, DanmarkVis på kort |
Relateret indhold
-
Publikation
-
Fornyelse af praksis ud fra et perspektiv om organisatorisk læring: follow up undersøgelser
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: VIDA-Statusrapport 4. Udviklingstendenser
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
-
Lederes beskrivelse af forandringsprocesser i det samlede dagtilbud: i et perspektiv om organisatorisk læring
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til rapport › Forskning › peer review
-
Vidensbaseret indsats overfor udsatte børn i dagtilbud - modelprogram: Statusrapport
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Forventninger innfris – på ulike vis Evaluering av nasjonalt utdanningstilbud i ledelse for styrere i barnehager. Delrapport 1 – Programkvalitet og gjennomføringskvalitet
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Staff supported parental involvement in effective early interventions for at-risk children: a systematic research review
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
-
Konklusion
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Programmer for 0-6 årige med forældreinvolvering i dagtilbud: en forskningskortlægning
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review