Beskrivelse
Talk on childrens digital education in Denmark and EuropePeriode | 23 okt. 2023 → 24 okt. 2023 |
---|---|
Begivenhedstitel | OECD 21st Century Children : Expert Meeting |
Begivenhedstype | Seminar |
Placering | Dublin, IrlandVis på kort |
Grad af anerkendelse | International |
Emneord
- #CCTD
- Computational Thinking
- Empowerment
- informatics
- Digital knowledge comprehension
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Aktiviteter
-
Students' Computational Thinking and modeling of subject knowledge in secondary education
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Konference om computationelle kompetencer i uddannelse – informatikkens relation til andre fag
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Informatikkonference 2022
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
-
A Template for Teaching Computational Modeling in High School
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Et uddannelsessystem til Danmarks digitale fremtid - hvad er næste skridt?
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
-
21st Century Children - OECD Expert Meeting
Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ansættelser, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
Publikation
-
Digital teknologiforståelse i grundskolen og gymnasiet: En virksomhedsteoretisk analyse af forsøgsfaget teknologiforståelse og informatiks formål og identitet
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Empowerment through computational thinking: A literature survey
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
A Template for Teaching Computational Modelling in High School
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › peer review