Department of Management

Kan det overhovedet lade sig gøre? Fødevarehandel på internettet

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleCommunication

  • Kim Bjarne Ramus, Denmark
  • Department of Marketing and Statistics
  • MAPP - Centre for Research on Customer Relations in the Food Sector
Forbrugerne kan se fordele ved at handle fødevarer på internettet, men også barrierer. De er enige om, at internettet er kommet for at blive, og at udviklingen kun går en vej - og det er frem. Det ser ud til, at der er tre segmenter inden for internethandel med fødevarer: -forbrugere, der ikke ønsker at bruge internettet, primært på grund af sikkerheden -forbrugere, der ønsker at dække deres basale behov med internethandlen og -forbrugere, der søger spænding og nye oplevelser Alle forbrugersegmenter er imidlertid enige om at handlen på nettet med fødevarer vil øges i de kommende år.
Original languageDanish
JournalPlus Proces
Issue1
Pages (from-to)14-15 + 35
ISSN0902-5057
Publication statusPublished - 2003

    Research areas

  • MAPP, E-commerce, Fødevarer, Danmark

See relations at Aarhus University Citationformats

ID: 32309985