Morten Rask

Strategiske udfordringer for e-commerce og m-commerce

Research output: Contribution to book/anthology/report/proceedingBook chapterResearch

  • Department of Management
Translated title of the contributionStrategiske udfordringer for e-commerce og m-commerce
For at være forretningsmæssigt levedygtige, må m-portaler tiltrække og fastholde kunderne. Kernebudskabet i dette afsnit er at muligheden for at være succesfuld med dette vil afhænge af dynamiske strategier, der blander elementer af personalisering, adgang og specifikation af indhold. Vi gennemgår her kerneforskelle mellem traditionel e-handel (e-commerce) og m-commerce og hvordan de to handelsformer adskiller sig med hensyn til personalisering, adgang og specifikation af indhold.
Original languageDanish
Title of host publicationInternethåndbogen
EditorsKim Viborg Andersen
Place of publicationKøbenhavn
PublisherBørsen Forum A/S
Publication year2005
StatePublished - 2005
SeriesBørsen Ledelseshåndbøger

See relations at Aarhus University Citationformats

ID: 32297254