Professionelt samarbejde som nøglen til inkluderende børnefællesskaber: resultater fra forskningsprojektet: "Inklusion mellem pædagogik og arbejdsmiljø"

Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  • Bjørg Kjær
  • Karen Albertsen
    Karen AlbertsenTeamArbejdslivDanmark
  • Hans Jørgen Limborg
    Hans Jørgen LimborgTeam ArbejdslivDanmark
Daginstitutioner over hele landet kæmper en daglig kamp for at flytte små børn fra at have et selvbillede som "Jeg er ham der slår" til "Jeg er ham der øver mig i at gå i skole". Nogle gange lykkes det, til stor tilfredsstillelse og glæde for alle involverede. Andre gange lykkes det ikke, og så er smerten tilsvarende stor - både for barn, forældre og personale. Hvad er det, der skal til, for at det i praksis kan lykkes mere og bedre?
OriginalsprogDansk
Tidsskrift0 - 14
Vol/bind27
Tidsskriftsnummer1
Sider (fra-til)54-57
Antal sider4
ISSN0906-5873
StatusUdgivet - mar. 2017

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 109657308