Om AU

Trends in the Danish Institutional Development: Changing Paths in the Educational Structure: Educational mapping with an emphasis on educational practices for adolescents in the transition between compulsory education and labour market

Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

Bidragets oversatte titelTendenser i dansk institutionel udvikling: Ændrede spor i uddannelsesstrukturen : Uddannelseskortlægning med vægt på uddannelsespraksisser for unge i overgangen fra uddannelse til arbejdsmarked
Bidraget gennemgår i store træk det danske uddannelsessystems opbygning og udvikling med særligt henblik på at vise ændringerne i uddannelsesstrukturen i forbindelse med overgangen fra skolesystem til arbejdsmarked
OriginalsprogEngelsk
TitelEducational, vocational and policy landscapes in Europe : An institutional mapping
UdgivelsesstedLausanne
UdgiverWorkAble project
Udgivelsesår17 nov. 2011
Sider218-236
StatusUdgivet - 17 nov. 2011

Bibliografisk note

Publiceret i workingpaper med titlen: Educational, vocational and policy landscapes in Europe - An institutional mapping

    Emneord

  • Uddannelse til alle, arbejdsmarked, social mobilitet, Voksenlæring, Organisationsudvikling

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Projekter

ID: 56043329