Differences in the effects of school meals on children's cognitive performance according to gender, household education and baseline reading skills

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  • Camilla Brørup Dyssegaard
  • ,
  • Niels Egelund
  • Louise Bergmann Sørensen, Københavns Universitet, Danmark
  • Camilla Trab Damsgaard, Børneernæring og international ernæring, Danmark
  • Rikke A. Petersen, University of Copenhagen, Danmark
  • Stine-Mathilde Dalskov, Børneernæring og international ernæring, Danmark
  • Mads Fiil Hjorth, Energimetabolisme, appetitregulering og fedme, Danmark
  • Inge Tetens, Danmarks Tekniske Universtitet
  • ,
  • Arne Astrup, Department of Nutrition, Exercise and Sports, University of Copenhagen, Danmark
  • Lotte Lauritzen, Københavns Universtitet
  • ,
  • Kim F. Michaelsen, Børne- og international ernæring, Danmark
OriginalsprogEngelsk
TidsskriftEuropean Journal of Clinical Nutrition
Vol/bind70
Nummer10
Sider (fra-til)1155-1161
Antal sider7
ISSN0954-3007
StatusUdgivet - 2016

    Forskningsområder

  • Cognitive performance, Nutrition, School meals, Reading sklls, Household education, Køn, Dansk/læse/skrive, Social udsathed/arv, Grundskole, Kognitionspsykologi

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 107771610