Et positioneret samarbejde: på tværs af skole, PPR og psykiatri

Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

I dette kapitel diskuteres det professionelle positionerede samarbejde omkring børn der henvises til udredning i pædagogisk psykologisk rådgivning og psykiatrien. Udgangspunktet for diskussionen er et empirisk feltarbejde der følger børn i udredningsforløb med fokus på, hvordan de forskellige indsatser spiller sammen i barnets forløb, og hvilken betydning udredningsforløbet får for barnets deltagelses- og læringsmuligheder.
OriginalsprogDansk
TitelInklusion, udsathed og tværprofessionelt samarbejde
RedaktørerBjørn Hamre, Vibe Larsen
UdgivelsesstedFrederiksberg
UdgiverFrydenlund Academic
Udgivelsesår2016
Sider107-124
ISBN (trykt)978-87-7118-606-2
StatusUdgivet - 2016

    Emneord

  • Professionelt samarbejde, Inklusion, PPR, Psykiatri, Tværfaglighed, Grundskole

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 94178697