Miniundersøgelse: 18 børns syn på skolen i skoleåret 2015-2016

Publikation: ForskningRapport

Selv om der således er variation blandt børnenes svar er der alligevel belæg for at sige, at hovedparten af børnene:
- udtrykker et kritisk syn på indførelse af lektiecafeen
- har begrænsede oplevelser af pædagogens virke og iværksættelse af alternative aktiviteter
- kun i begrænset omfang har oplevet en forøgelse af bevægelsesaktiviteter
- kun i mindre grad har været involveret i alternative læringsforløb præget af kreative aktiviteter
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
UdgiverDPU, Aarhus Universitet
Antal sider13
StatusUdgivet - 9 aug. 2016

    Emneord

  • Børneinterviews, Syn på skolen, Skolereform, Pædagoger skolen , Folkeskole, Grundskole

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 101740185