Eksistensanalyse som pædagogik: læring, dannelse og livslang aflæring i eksistentiel terapi og supervision

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Links

DOI

    Anders Dræby
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagAarhus Universitet, DPU
Antal sider83
ISBN (Elektronisk)978-87-7507-407-5
DOI
StatusUdgivet - 2017

    Forskningsområder

  • Eksistensanalyse, Eksistentiel pædagogik, Eksistentiel læring, Eksistentiel aflæring, Læring, Dannelse, Pædagogisk filosofi, Pædagogisk psykologi, Aflæring, Livslang aflæring, Supervision, Psykoterapi, Eksistentiel psykoterapi, Eksistentiel terapi, Eksistentiel psykologi, Eksistentiel filosofi, Eksistentiel fænomenologi, Emmy van Deurzen, Folkeskole, Lærer, Klasseledelse, Elever, Livslang læring, Kompetencer, Livsduelighed, lærerpersonlighed, Lærersupervision, Folkeskoleelever, Eksistenskompetencer, Eksistens, Eksistenspædagogik, Psykoanalyse, Kognitiv terapi, Kognitiv adfærdsterapi, Jean Piaget, Skematerapi, Psykopatologi, Behaviorisme, Klinisk psykologi

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 117406476