Eksistensanalyse som pædagogik: Læring, dannelse og livslang aflæring i eksistentiel terapi og supervision

Publikation: ForskningBog

OriginalsprogDansk
UdgiverDet Kongelige Bibliotek
Antal sider82
ISBN (elektronisk)978-87-7507-407-5
StatusUdgivet - 2017

    Emneord

  • Eksistensanalyse, Eksistentiel pædagogik, Eksistentiel læring, Eksistentiel aflæring, Læring, Dannelse, Pædagogisk filosofi, Pædagogisk psykologi, Aflæring, Livslang aflæring, Supervision, Psykoterapi, Eksistentiel psykoterapi, Eksistentiel terapi, Eksistentiel psykologi, Eksistentiel filosofi, Eksistentiel fænomenologi, Emmy van Deurzen, Folkeskole, Lærer, Klasseledelse, Elever, Livslang læring, Kompetencer, Livsduelighed, lærerpersonlighed, Lærersupervision, Folkeskoleelever, Eksistenskompetencer, Eksistens, Eksistenspædagogik, Psykoanalyse, Kognitiv terapi, Kognitiv adfærdsterapi, Jean Piaget, Skematerapi, Psykopatologi, Behaviorisme, Klinisk psykologi

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 117406476