Inklusion af marginaliserede drenge: følgeforskning til drengeakademiet

Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

Artiklen afspejler den Drengeakademi-følgeforskning, som jeg siden 2013 har været involveret i.
OriginalsprogDansk
TitelPerspektiver på inklusion
RedaktørerKaren Bjerg Petersen
Antal sider21
UdgivelsesstedKøbenhavn
UdgiverDPU, Aarhus Universitet
Udgivelsesår15 dec. 2015
Sider219-240
ISBN (trykt)978-87-7684-730-2
ISBN (elektronisk)978-87-7684-731-9
StatusUdgivet - 15 dec. 2015
SerieCursiv
Nummer17
ISSN1901-8878

    Emneord

  • Inklusion, undervisningsdiffereniering, kønsopdeling, Specialpædagogik, læsepædagogik, positiv psykologi, Socialpædagogik, Marginalisering, Flow og positiv psykologi

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Aktiviteter

ID: 95739846