Læring i grænsefladen mellem gymnasium og museum: undersøgelse af sammenhæng mellem elevers læring og partner-skabssamarbejde

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

OriginalsprogDansk
TitelEmpirisk didaktik : udfordringer, refleksioner og potentialer i pædagogiske praksisser
RedaktørerHanne Balsby Thingholm, Lea Lund
Antal sider17
UdgivelsesstedÅrhus
ForlagDafolo
Udgivelsesår2018
Sider139 - 156
???Chapter???8
ISBN (trykt)2246-3269
StatusUdgivet - 2018
SerietitelUndervisning og læring
ISSN2246-3259

Bibliografisk note

Dafolos BFI serie 'Undervisning og læring' fagfællebedømt

    Forskningsområder

  • Didaktik, læreplaner, didaktisk model, didaktik med empirisk optik

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 98321456