Læringspotentiale i mødet mellem gymnasium og museum: Undersøgelse af læring i grænsefladen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelEmpirisk didaktik : Udfordringer, refleksioner og potentialer i pædagogiske praksisser
RedaktørerLea Lund, Hanne Balsby Thingholm
Antal sider18
UdgivelsesstedFrederikshavn
ForlagDafolo
Udgivelsesår2018
Sider139-156
Kapitel8
ISBN (trykt)9788771604191
StatusUdgivet - 2018
SerietitelUndervisning og læring
ISSN2246-3259

Bibliografisk note

Dafolos BFI serie 'Undervisning og læring' er fagfællebedømt

    Forskningsområder

  • Didaktik, læreplaner, didaktisk model, didaktik med empirisk optik

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 98321456