Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Embracing early literacy indicators: a socio-cultural story?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferenceabstrakt i proceedingsForskning

  • Forskningsenheden Barndom, læring og didaktik (småbørnspædagogik)
  • Institut for Didaktik
Abstract til paper om early literacy indikatorer. Det paper abstractet er knyttet til var en del af et inviteret, selvorganiseret symposium som afrapporterede EASE-projektet (www.ease-eu.com) på OMEP's 26. verdenskongres.
OriginalsprogEngelsk
TitelOMEP, August 11-13, 2010, Göteborg, Sweden : abstracts
Antal sider1
ForlagOMEP
Udgivelsesår2010
Sider54
StatusUdgivet - 2010
BegivenhedOMEP World Congress - Göteborg, Sverige
Varighed: 11 aug. 201013 aug. 2010
Konferencens nummer: 26

Konference

KonferenceOMEP World Congress
Nummer26
LandSverige
ByGöteborg
Periode11/08/201013/08/2010

    Forskningsområder

  • EASE projektet, EARLY LITERACY, sociokulturel læringsteori, indikatorer

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 208241