Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Embracing early literacy indicators: a socio-cultural story?

Publikation: KonferencebidragPaperForskning

Dokumenter

  • Forskningsenheden Barndom, læring og didaktik (småbørnspædagogik)
  • Institut for Didaktik
Om hvordan læringshistorie-metoden blev modificeret til at blive målrettet skriftsprogstilegnelse (EASE-projektet), og hvordan såkaldte skriftsprogstilegnelses-indikatorer er potentielt indsnævrende for den pædagogiske praksis.
OriginalsprogEngelsk
Udgivelsesår2010
Antal sider8
StatusUdgivet - 2010
BegivenhedOMEP World Congress - Göteborg, Sverige
Varighed: 11 aug. 201013 aug. 2010
Konferencens nummer: 26

Konference

KonferenceOMEP World Congress
Nummer26
LandSverige
ByGöteborg
Periode11/08/201013/08/2010

    Forskningsområder

  • EASE projektet, Early literacy, sociokulturel læringsteori, indikatorer

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 208245