Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Early literacy indicators: a socio-cultural story?

Publikation: KonferencebidragPaperForskning

Dokumenter

  • Institut for Didaktik
  • Forskningsenheden Barndom, læring og didaktik (småbørnspædagogik)
Om styrker og svagheder ved at bruge indikatorer i forbindelse med early literacy
OriginalsprogEngelsk
Udgivelsesår2010
Antal sider9
StatusUdgivet - 2010
BegivenhedEECERA 2010 - Birmingham, Storbritannien
Varighed: 6 sep. 20108 sep. 2010

Konference

KonferenceEECERA 2010
LandStorbritannien
ByBirmingham
Periode06/09/201008/09/2010

Bibliografisk note

Sider: 1-9

    Forskningsområder

  • EASE projektet, skriftsprogstilegnelse, indikatorer

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Projekter

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 32173693