Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Early literacy: towards a unified approach for childcare and school

Publikation: KonferencebidragPaperForskning

Dokumenter

  • Anders Skriver Jensen, Danmark
  • Institut for Didaktik
  • Forskningsenheden Barndom, læring og didaktik (småbørnspædagogik)
I dette bidrag afrapporteres EASE-projektet. Med udgangspunkt i en analyse af en såkaldt 'Sproghistorie' peges på generelle pædagogiske principper for en holistisk, inkluderende tilgang til skriftsprogstilegnelse, på tværs af  0-8-års området (fokus dog på 4-8 år).
OriginalsprogEngelsk
Udgivelsesår2010
Antal sider25
StatusUdgivet - 2010
BegivenhedEECERA 2010 - Birmingham, Storbritannien
Varighed: 6 sep. 20108 sep. 2010

Konference

KonferenceEECERA 2010
LandStorbritannien
ByBirmingham
Periode06/09/201008/09/2010

Bibliografisk note

Sider: 1-25

    Forskningsområder

  • Sproghistorier, Skriftsprogstilegnelse, EASE projektet, Overgang til skole

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Projekter

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 208965