DPU

Theresa Schilhab

  1. 2018
  2. Udgivet

    Neural bottom-up and top-down processes in learning and teaching. / Schilhab, Theresa.

    I: Postmodern Problems, Bind 8, Nr. 2, 02.08.2018, s. 228-245.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. Udgivet

    Can your child’s phone bring them closer to nature? / Schilhab, Theresa.

    2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  4. Udgivet

    Hjælp forskerne : hvordan får teknologi flere børn ud i naturen? / Schilhab, Theresa.

    2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  5. Udgivet

    Digital knowledge is a poor substitute for learning in the real world. / Schilhab, Theresa.

    2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  6. Udgivet

    Svært for børn at oversætte fra skærm til virkelighed. / Schilhab, Theresa.

    2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  7. Udgivet

    Contrasting screen-time and green-time: A case for using smart technology and nature to optimize learning processes. / Schilhab, Theresa; Stevenson, Matthew Peter; Bentsen, Peter.

    I: Frontiers in Psychology, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  8. Afsendt

    Decreasing materiality from print to screen reading. / Schilhab, Theresa; Balling, Gitte; Kuzmicova, Anezka.

    I: First Monday, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  9. Afsendt

    Interactional expertise as primer of abstract thoughts. / Schilhab, Theresa.

    The Third Wave in Science and Technology Studies - Future Research Directions on Expertise and Experience. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  10. Afsendt

    Kognitive processer i åben skole. / Schilhab, Theresa.

    Hvad er åben skole? Didaktiske perspektiver og diskussioner. red. / Lars Knudsen. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  11. Afsendt

    Levinas’s the other and social robotics. / Schilhab, Theresa.

    I: Cybernetics & Human Knowing - A Journal of Second Order Cybernetics, Autopoiesis and Cyber-Semiotics, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  12. Afsendt

    Situated meaning-making and the places where we read. / Schilhab, Theresa; Kuzmicova, Anezka.

    Materiality of Reading. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  13. Udgivet

    m-Reading: Fiction reading from mobile devices. / Kuzmicova, Anezka; Schilhab, Theresa; Burke, Michael.

    I: Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies, 2018, s. 1-17.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  14. 2017
  15. Udgivet

    Naturlig læring. / Schilhab, Theresa; Lindvall, Bo.

    Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2017. 115 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  16. Udgivet

    Sådan gør sproget det abstrakte konkret. / Schilhab, Theresa.

    2017, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  17. Udgivet

    Lys, lyd, lugt og læring. / Schilhab, Theresa.

    2017, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  18. Udgivet

    Derived embodiment in abstract language. / Schilhab, Theresa.

    Cham : Springer, 2017. 242 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  19. Udgivet

    Læringens DNA. / Schilhab, Theresa.

    Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2017. 67 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  20. Udgivet

    Uddannelse og dannelse ude. / Schilhab, Theresa.

    2017, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  21. Udgivet

    Adaptive smart technology use : the need for meta-self-regulation. / Schilhab, Theresa.

    I: Frontiers in Psychology, Bind 8, 296, 02.03.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  22. Udgivet

    Mange veje fører til Rom : hvad chimpanser kan fortælle mennesker om læring. / Schilhab, Theresa.

    2017, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  23. Udgivet

    Snyd med stil : robotten hjælper. / Schilhab, Theresa.

    2017, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  24. Udgivet

    Cyklen som ven, frelser og skæbne. / Schilhab, Theresa.

    I: Cykelmagasinet, Nr. 61, 2017, s. 144-148.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  25. Udgivet

    Embodied cognition and science criticism : juxtaposing the early Nietzsche and Ingold’s anthropology. / Schilhab, Theresa.

    I: Biosemiotics, Bind 10, Nr. 3, 2017, s. 469-476.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  26. Udgivet

    Game changer: The spill-over effect of iPad use for leisure on learning and reading in Danish primary schools. / Schilhab, Theresa.

    2017. Abstract fra Books and Screens and the reading Brain, Litauen.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  27. Udgivet

    Gennemsigtige og uigennemsigtige tanker om sprog. / Schilhab, Theresa.

    I: Dansk: medlemsblad for Dansklærerforeningens folkeskolesektion, Nr. 4, 2017, s. 18-20.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  28. Udgivet

    Impact of iPads on break-time in primary schools : a Danish context. / Schilhab, Theresa.

    I: Oxford Review of Education, Bind 43, Nr. 3, 2017, s. 261-275.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  29. Udgivet

    Læring og dannelse ude. / Schilhab, Theresa.

    I: Unge Paedagoger, Nr. 4, 2017, s. 78-85.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  30. Udgivet

    Mirror self-recognition. / Schilhab, Theresa.

    2017, Encyclopedia.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskningpeer review

  31. Udgivet

    Pædagogisk neurovidenskab. / Schilhab, Theresa.

    Klassisk og moderne pædagogisk teori. red. / Peter Østergaard Andersen; Tomas Ellegaard. 3. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 887-892.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  32. 2016
  33. Udgivet

    Om abstrakt tænkning hos vores forfædre. / Schilhab, Theresa.

    2016, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  34. Udgivet

    Læreren som robot! / Schilhab, Theresa.

    2016, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  35. Udgivet

    Hvornår siger vi undskyld til lærerne? / Schilhab, Theresa.

    2016, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  36. Udgivet

    Er læren om liv død? / Schilhab, Theresa.

    2016, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  37. Udgivet

    Tavs viden : viden der virker. / Schilhab, Theresa.

    2016, Aktuelle emner.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  38. Udgivet

    Har du tid til at vente : og tænke? / Schilhab, Theresa.

    2016, Aktuelle emner.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  39. Udgivet

    Åben skole : kan udeskole noget særligt? / Schilhab, Theresa.

    2016, Aktuelle emner.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  40. Udgivet

    Kunstig intelligens : mere form end indhold. / Schilhab, Theresa.

    2016, "Aktuelle emner".

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  41. Udgivet

    Kan man teste og dokumentere alt? / Schilhab, Theresa.

    2016, "Aktuelle emner".

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  42. Udgivet

    Digital læring på kravlestadiet? / Schilhab, Theresa.

    2016, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  43. Udgivet

    Bowie – The day after. / Schilhab, Theresa.

    2016, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  44. Udgivet

    Er iPad-brug elektrochok? – om angsten for vores indre rum. / Schilhab, Theresa.

    2016, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  45. Udgivet

    Empathy at the confluence of neuroscience and literary empirical studies. / Burke, Michael; Kuzmicova, Anezka; Mangen, Anne ; Schilhab, Theresa.

    I: Scientific Study of Literature, Bind 6, Nr. 1, 2016, s. 6-41.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  46. Udgivet

    Homo concretus : How social interaction cultivates direct experiences into abstract thought. / Schilhab, Theresa.

    Emdrup : DPU, Aarhus Universitet, 2016. 259 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportDoktordisputatsForskning

  47. 2015
  48. Udgivet

    Hvorfor undervisning er en kunst : de biologiske begrundelser. / Schilhab, Theresa.

    2015, blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  49. Udgivet

    An Apple a day : om multitasking og læring. / Schilhab, Theresa.

    2015, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  50. Udgivet

    Hvornår er man ekspert - på f.eks. skole eller klima? / Schilhab, Theresa.

    2015, blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  51. Udgivet

    Hvordan lærer vi børn empati? / Schilhab, Theresa.

    2015, blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  52. Udgivet

    Spontane naturoplevelser bag læring? : ode til biodiversiteten. / Schilhab, Theresa.

    2015, blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  53. Udgivet

    Tal med barnet – og se verden. / Schilhab, Theresa.

    2015, blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  54. Udgivet

    Burbørn - når lærerfunktionen presses. / Schilhab, Theresa.

    2015, blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  55. Udgivet

    Fjernstyrede lærere - robotter på arbejde. / Schilhab, Theresa.

    2015, blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  56. Udgivet

    Internettet på hjernen. / Schilhab, Theresa.

    2015, blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  57. Udgivet

    Tablets holder elever indendørs i frikvarteret. / Schilhab, Theresa; Hasse, Cathrine.

    2015, artikel.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  58. Udgivet

    Teknologi og fedme-epidemi. / Schilhab, Theresa.

    2015, Fagblad/Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  59. Udgivet

    Derfor virker folkeskolereformen ikke – vi får nemlig mindre læring. / Schilhab, Theresa.

    2015, blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  60. Udgivet

    Doubletalk : the biological and social acquisition of language. / Schilhab, Theresa.

    I: Biologically Inspired Cognitive Architectures, Bind 13, 2015, s. 1-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  61. Udgivet

    Mental imagery and the conscious control of linguistic meaning. / Schilhab, Theresa.

    2015. Abstract fra Centre for Human Interactivity Annual Symposium 2015, Odense, Danmark.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  62. Udgivet

    Om edderkopper, maling på fingrene, oplevelser og læring. / Schilhab, Theresa; Deleuran, Anne-Mette.

    I: Tidsskriftet 0-14, Bind 25, Nr. 3, 2015, s. 34-38.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  63. Udgivet

    Re-live and learn Interlocutor-induced elicitation of phenomenal experiences in learning offline. / Schilhab, Theresa.

    I: Progress in Biophysics & Molecular Biology, Bind 119, Nr. 3, 2015, s. 649-660.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  64. Udgivet

    Why animals are not robots. / Schilhab, Theresa.

    I: Phenomenology and the Cognitive Sciences, Bind 14, Nr. 3, 2015, s. 599-611.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  65. Udgivet

    Words as cultivators of others minds. / Schilhab, Theresa.

    I: Frontiers in Psychology, Nr. 6, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  66. 2014
  67. Udgivet

    Hyperaktive taberdrenge – dem laver vi da selv. / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  68. Udgivet

    Hvorfor Solen skal på Facebook. / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  69. Udgivet

    Pligten til at klynke. / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  70. Udgivet

    Naturfag giver mental sundhed. / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  71. Udgivet

    Er iPad digital udeskole? / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog/Debat.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  72. Udgivet

    Hjerne og læring: et slogan, der sælger. / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  73. Udgivet

    En dårlig ide - med en dårlig ide oveni. / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  74. Udgivet

    Hvis bare lærerne kunne tie stille et øjeblik... / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  75. Udgivet

    Er boglig viden bedre viden? / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  76. Udgivet

    Spørg ikke om, hvad iPad’en kan gøre for dig... / Schilhab, Theresa.

    2014, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  77. Udgivet

    Bevægelse har både en personlig og social dimension. / Schilhab, Theresa.

    I: Elevrådshåndbogen, Bind 4 ('14/'15), 2014, s. 80-81.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  78. Udgivet

    Fremtidsteknologi (ud)danner mennesker. / Schilhab, Theresa; Hasse, Cathrine; Wallace, Jamie.

    I: Aktuel Naturvidenskab, Nr. 6, 2014, s. 44-46.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

  79. Udgivet

    Grounding abstract knowledge in interactivity. / Schilhab, Theresa.

    2014. Abstract fra 2nd international conference on interactivity, language and cognition, Finland.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  80. Udgivet

    Neurale bottom-up og top-down processer i læring og undervisning. / Schilhab, Theresa.

    I: Paedagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 51, Nr. 5/6, 2014, s. 55-66.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  81. 2013
  82. Udgivet

    Meta science: En hund efter viden. / Schilhab, Theresa.

    2013, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  83. Udgivet

    Meta science: Robottens udfordring. / Schilhab, Theresa.

    2013, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  84. Udgivet

    Meta science: Fælleskøn er intet køn. / Schilhab, Theresa.

    2013, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  85. Udgivet

    Meta science: Dyrtkøbte venskaber. / Schilhab, Theresa.

    2013, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  86. Udgivet

    Meta science: Bekvem skepsis. / Schilhab, Theresa.

    2013, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  87. Udgivet

    Meta science: Geniernes endeligt. / Schilhab, Theresa.

    2013, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  88. Udgivet

    Meta science: Slappe præstationer. / Schilhab, Theresa.

    2013, Blog.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  89. Udgivet

    Biologiske ’bottom-up’ processer og begrebsdannelse. / Schilhab, Theresa.

    I: Cursiv, Nr. 11, 2013, s. 83-104.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  90. Udgivet

    Derived embodiment and imaginative capacities in interactional expertise. / Schilhab, Theresa.

    I: Phenomenology and the Cognitive Sciences, Bind 12, Nr. 2, 2013, s. 309-325.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  91. Udgivet

    On derived embodiment: : a response to Collins. / Schilhab, Theresa.

    I: Phenomenology and the Cognitive Sciences, Bind 12, Nr. 2, 2013, s. 425-425.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  92. Udgivet

    Pædagogisk neurovidenskab - tentative tanker. / Schilhab, Theresa.

    I: Cursiv, Nr. 11, 2013, s. 5-10.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

  93. Udgivet

    Situeret kognition og biologi. / Schilhab, Theresa.

    I: Kognition og pædagogik, Bind 23, Nr. 88, 2013, s. 6-19.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

  94. 2012
  95. Udgivet

    Det er liv at lære. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 08.12.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  96. Udgivet

    En værre forestilling. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 24.11.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  97. Udgivet

    Cykelsporten skal holde, hvad den lover. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 27.10.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  98. Udgivet

    Dovenskab er teknologiens drivkraft. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 28.09.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  99. Udgivet

    Øjnene, som ser. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 01.06.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  100. Udgivet

    Fed teknologi. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 01.05.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  101. Udgivet

    Jordiske tanker. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 20.04.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  102. Udgivet

    Introduction - Searching the Missing Links. / Stjernfelt, Frederik; Schilhab, Theresa; Deacon , Terrence.

    The Symbolic Species Evolved. Springer Science+Business Media, 2012. s. 1-5.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  103. Udgivet

    The Symbolic Species Evolved. / Schilhab, Theresa (Redaktør); Stjernfelt, Frederik (Redaktør); Deacon, Terrence (Redaktør).

    Dordrecht Heidelberg London New York : Springer Science+Business Media, 2012. 288 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  104. Udgivet

    'Dræb en spurv'-kampagnen. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 06.03.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  105. Udgivet

    Det intetsigende køn. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 17.02.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  106. Udgivet

    Logik for ingeniører. / Schilhab, Theresa.

    I: Ingenioeren, 24.01.2012.

    Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisBidrag til avis - KronikFormidling

  107. Udgivet

    An embodied view of reading : theoretical considerations, empirical findings, and educational implications. / Mangen, Anne; Schilhab, Theresa.

    Skriv! les!: artikler fra den første nordiske konferansen om skriving, lesing og literacy. red. / Synnøve Matre; Atle Skaftun. Trondheim : TAPIR Akademisk Forlag, 2012. s. 285-300.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Forrige 1 2 Næste