Linda Greve

  1. 2017
  2. Udgivet

    The ecology of anchoring and metaphoricity in social interaction. / Greve, Linda; Jensen, Thomas Wiben.

    2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  3. Accepteret/In press

    Establishing a Method for Analysing Metaphors in Higher Education Teaching. A case from business management teaching. / Bager-Elsborg, Anna; Greve, Linda.

    I: Higher Education Research and Development, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  4. 2016
  5. Udgivet

    Introduction to teaching and learning ‘INTEL’ : Efficient professional development throughout a university. / Godsk, Mikkel; Greve, Linda.

    2016. Paper præsenteret ved iCERi2016, Sevilla, Spanien.

    Publikation: FormidlingPaper

  6. Udgivet

    Dissertation: Metaphors for Knowledge in Knowledge Intensive Groups : - An Inductive Study of >How and Which Metaphors Emerge in Conversations. / Greve, Linda.

    I: Fachsprache, Bind XXXVIII, Nr. 1-2, 04.2016, s. 90-94.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  7. Udgivet
  8. Udgivet

    Distributed, negotiable and hyper-individual: Towards a definition of shareable knowledge. / Greve, Linda.

    I: Journal of Organizational Knowledge Communication, Bind 3, Nr. 1, 2016, s. 49-62.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  9. Udgivet

    Fire trin mod udbytterige studenteroplæg - hvordan præsentationer i undervisningen højner fagligheden og bliver en positiv oplevelse. / Greve, Linda.

    I: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, Bind 11, Nr. 20, 2016, s. 122-129.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  10. Udgivet

    Når det vi gør, bliver det vi siger. / Greve, Linda.

    2016. Abstract fra DUN: Dansk Universitetspædagogisk Konference 2016, Nyborg, Danmark.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  11. Udgivet

    Using Metaphor as a Management Tool. / Greve, Linda.

    The Routledge Handbook of Metaphor and Language. red. / Elena Semino; Zsófia Demjén. Routledge, 2016.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  12. Udgivet

    When what we do becomes what we say : Joint epistemic action as the starting point for metaphoricity. / Greve, Linda.

    2016. Abstract fra Metaphor Festival, Amsterdam , Holland.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  13. 2015
  14. Udgivet

    Knowledge Sharing is Knowledge Creation : An Intervention Study of Metaphors for Knowledge. / Greve, Linda.

    I: Journal of Organizational Knowledge Communication, Bind 2, Nr. 1, 2015, s. 66-87.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  15. 2012
  16. Udgivet

    Forandrende Ledelseskommunikation : Metaforer i organisationer. / Greve, Linda; Hildebrandt, Steen.

    København : Samfundslitteratur, 2012. 130 s.

    Publikation: FormidlingBog

  17. 2011
  18. Udgivet

    Entreprenørskabsundervisning. / Greve, Linda (Redaktør); Linstad, Anne Kirketerp (Redaktør).

    1 udg. Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2011. 296 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  19. Udgivet

    Entreprenørskabsundervisning: Indledning. / Greve, Linda.

    Entreprenørskabsundervisning. red. / Linda Greve; Anne Kirketerp. 1. udg. Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2011. s. 7-18.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  20. Udgivet

    Lysende kyllinger - metaforer og dikotomier i entreprenørskabsretorikken. / Greve, Linda.

    Entreprenørskabsundervisning. red. / Linda Greve; Anne Kirketerp. 1. udg. Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2011. s. 37-54.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  21. 2010
  22. Udgivet

    Den gode præsentation : Akademisk mundtlig fremstilling og personlig kommunikation. / Greve, Linda.

    1 udg. København : København: Samfundslitteratur, 2010. 188 s.

    Publikation: UndervisningBog

  23. Udgivet

    Entreprenørskabsundervisning : - Proces, refleksion og handling. / L. T. Bager, P. Blenker, P. Rasmussen, C. Thrane.

    Aarhus : Aarhus Entreprenørship Centre, 2010. 103 s.

    Publikation: Undervisning - peer reviewBog