DPU

Ib Ravn

Mødeforbedringer i Vestjysk Bank: Rapport fra en efterundersøgelse af møder i Vestjysk Bank i forbindelse med projekt ”Møder der skaber værdi og mening”

Publikation: RådgivningRapport

Dokumenter

Hovedpointer
I Vestjysk Bank er der generelt kommet mere opmærksomhed på møder; både planlægningen af dem og selve gennemførelsen af dem. Hvor møderne før var relativt usynlige, er de nu blevet langt mere synlige – og dermed noget man kan arbejde med at forbedre. Der er generelt kommet mere struktur på møderne i Vestjysk Bank . De starter mere præcist, tiden bliver brugt mere fornuftigt, mødedeltagerne kommer mere i spil. Medarbejderne oplever at møderne er forbedrede – over hele linjen. På samtlige 23 spørgsmål i det udsendte spørgeskema har medarbejderne vurderet der er forbedringer i mødeledelsen.
Forbedringerne er ifølge spørgeskemaundersøgelsen små og jævne – ikke store.
Enkelte faste møder er blevet aldeles fremragende.
OriginalsprogDansk
Antal sider7
RekvirentvestjyskBANK (Partner)
StatusUdgivet - 1 mar. 2010

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 79184110