cesu.au.dk

Bente Vigh Gregersen Malling

  1. 2016
  2. Personal Developmental Plans After Multisource Feedback - Trainees Focus and Perspective.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    19 mar. 201623 mar. 2016

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  3. 2014
  4. Exploring skilled feedback facilitators’ performance in multi-source feedback in specialist training.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    26 apr. 201429 apr. 2014

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  5. Perspectives on the outcome from MSF in specialist training – influence of feedback facilitator experience.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    26 apr. 201429 apr. 2014

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  6. 2013
  7. Assessing feedback facilitators’ performance in multi-source feedback in specialist training.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    23 aug. 201325 aug. 2013

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  8. Can aggregated data from multi-source feedback be used to improve specialist training at hospital level?

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    23 aug. 201325 aug. 2013

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  9. 2012
  10. Criteria for feedback facilitator performance in multi-source feedback in specialist training.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    9 mar. 201213 mar. 2012

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  11. 2010
  12. Updates in medical education - What you really need to know.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    4 sep. 20108 sep. 2010

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  13. Experiences from a one-day certification of MSF facilitators.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    15 maj 201020 maj 2010

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  14. 2008
  15. 360 graders feedback I uddannelsesansvarlige overlægers lederudvikling.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    19 nov. 2008

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  16. Effekten af formel uddannelse og 360 graders feedback på uddannelsesansvarlige overlægers lederkompetence.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    19 nov. 2008

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  17. A survey on educational culture – and the impact of a national specialist training reform.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    5 mar. 20088 mar. 2008

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  18. Teach the Teachers courses’ effect on doctors’ teaching behavior and the learning climate in clinical departments.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    5 mar. 20088 mar. 2008

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  19. The effect of multi-source feedback for leaders in postgraduate medical education on their personal development plans.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    5 mar. 20088 mar. 2008

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  20. The effect of teaching the teachers courses – a controlled study on knowledge gain concerning teaching principles and practice.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    5 mar. 20088 mar. 2008

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  21. 2004
  22. Implementing structured measurement of competences in the introductory year in anaesthesiology – what does it take?

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    4 sep. 20048 sep. 2008

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  23. 2003
  24. Implementering af logbog i introduktionsuddannelsen i anæstesiologi.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    7 nov. 2003

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  25. Educational needs of a programme director in Denmark

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    31 aug. 20033 sep. 2003

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  26. Den uddannelsesansvarlige overlæges funktion og uddannelsesbehov.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    26 maj 2003

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

  27. Consultant responsible for education on departmental level: Framing the function and mapping the educational needs.

    Malling, B. V. (Foredragsholder)
    18 feb. 2003

    Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag