Natur og teknologi › Samfund, teknologi og videnskab

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 34 ud af 34Pr. side: 100
  1. Andersen, Sophie Esmann

    Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

    • Johansen, Trine Susanne

      Narrativitet/storytelling (organisationer og narrativitet), Oplevelsesøkonomi (Oplevelseskommunikation), Organisationskommunikation (Organisationer og narrativitet), Organisationsudvikling (Identitetsformidling og -forhandling, Organisations- og virksomhedsidentitet), Strategisk kommunikation (Strategisk kommunikation)

      • Krogh, Mads

        Aktør-netværks-teori (ANT) (ANT i relation til musiksociologiske og kulturanalyse), Høj- og lavkultur (Legitimeringsprocesser (fx i musikkritik), Populærmusik), Kulturteori (Affekt, ANT, Assemblage, Praksisteori), Musikkultur (Genreteori, Lokalitet, globalisering- og lokaliseringprocesser (særligt hiphop), Mediering, materialitet, Musikalsk praksis/musik-som-praksis, Musiksociologi), Populærmusik (Musikkritik, Pop, rock, hiphop og rapmusik, Radio)

        • Nielsen, Anne Ellerup

          Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Branding og CSR, CSR in SMEs, CSR reporting, Strategic Communinication planning)

          • Nielsen, Martin

            Arbejdspraksis og anvendelse af it (Medier), Interkulturel kommunikation (Interkulturel markedskommunikation, Kultur i en dansk-tysk kontekst), Intern og ekstern kommunikation (Ekstern kommunikation, Integreret kommunikation, Medier), Markedskommunikation (Kampagner), Oplevelsesøkonomi (Oplevelsesmarketing)

            • Tafdrup, Oliver

              Fænomenologi (filosofi om det, der fremtræder for bevidstheden) (Husserl, Heidegger, Merleau-Ponty, Levinas), It og medier (Brugen af teknologi i undervisning, E-læring, Online education), Teknologifilosofi (Humanoid Robots, Menneske-teknologi relationer, Postphenomenology, Teknologi i et filosofisk antropologisk perspektiv), Teknologifilosofi og -historie (Teknologi og videnskab, Teknologifilosofi i et historisk perspektiv), Videnskabs- og teknologistudier (Fremtidsteknologi, Technological Imaginaries, Teknologi og politik, Teknologiforståelse)