Institut for Virksomhedsledelse

Sprog og kommunikation › Kommunikation › Ledelseskommunikation

Tilbage til søgning

1 - 7 ud af 7Pr. side: 100
  1. Aggerholm, Helle Kryger

    Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation), Arbejde og arbejdspladser (Afskedigelseskommunikation), Corporate performance (Vækst), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Intern kommunikation (Employer branding, Intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt

    • Andersen, Mona Agerholm

      Ledelseskommunikation (Værdiprocesser, værdikommunikation), Intern og ekstern kommunikation (Forandringskommunikation, Historisk kommunikation, Interne sociale medier, Ledelseskommunikation, Organisatorisk identifikation, Værdikommunikation)

      • Asmuß, Birte

        Ledelseskommunikation, Human Resource Management (Medarbejdere, Medarbejderudviklingssamtaler, Medarbejderudviklingssamtaler og møder), Intern og ekstern kommunikation (Interpersonel kommunikation, Interpersonel kommunikation på arbejdspladsen), Kommunikation i organisationer, Strategisk kommunikation (Strategy-as-Practice), Virksomhedskommunikation (Workplace Interaction)

        • Johansen, Winni

          Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Intern kommunikation (Organisationskultur og intern kommunikation), Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)

          • Nielsen, Anne Ellerup

            Ledelseskommunikation, Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Branding og CSR, CSR in SMEs, CSR reporting, Strategic Communinication planning)