Institut for Virksomhedsledelse

Sprog og kommunikation › Kommunikation

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 17 ud af 17Pr. side: 100
  1. Aaen, Mathias

    Innovation (Service Innovation, Service Innovation Processes), Organisationsteori (Inter-organizational relations, Knowledge Ecosystem), Videnkommunikation, Virksomhedskommunikation (Communication constitutes organizations, Organizational communication)

    • Aggerholm, Helle Kryger

      Arbejde og arbejdspladser (Afskedigelseskommunikation), Corporate performance (Vækst), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Intern kommunikation (Employer branding, Intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt

      • Andersen, Mona Agerholm

        Intern og ekstern kommunikation (Forandringskommunikation, Historisk kommunikation, Interne sociale medier, Ledelseskommunikation, Organisatorisk identifikation, Værdikommunikation), Ledelseskommunikation (Værdiprocesser, værdikommunikation)

        • Andersen, Sophie Esmann

          Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

          • Asmuß, Birte

            Human Resource Management (Medarbejdere, Medarbejderudviklingssamtaler, Medarbejderudviklingssamtaler og møder), Intern og ekstern kommunikation (Interpersonel kommunikation, Interpersonel kommunikation på arbejdspladsen), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Strategisk kommunikation (Strategy-as-Practice), Virksomhedskommunikation (Workplace Interaction)

            • Johansen, Trine Susanne

              Narrativitet/storytelling (organisationer og narrativitet), Oplevelsesøkonomi (Oplevelseskommunikation), Organisationskommunikation (Organisationer og narrativitet), Organisationsudvikling (Identitetsformidling og -forhandling, Organisations- og virksomhedsidentitet), Strategisk kommunikation (Strategisk kommunikation)

              • Kampf, Constance Elizabeth

                Arbejdspraksis og anvendelse af it (Corporate Social Responsibility og internettet, Internetstudier, Knowledge management), Erhvervsregulering, Intern og ekstern kommunikation (Krydsfeltet mellem retorik og lingvistik), Projektledelse (Projektledelse), Videnkommunikation (Kultur og videnskommunikation), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate Social Responsibility og internettet)

                • Kastberg, Peter

                  Forskningsformidling (Mediering på tværs af vidensasymmetrier), Kommunikationsteori, Organisation, Samfundsvidenskabelig videnskabsteori, Undervisningsmetoder (PKM (Personligt Knowledge Management) - Metoder for den enkelte til at opbygge og lære viden), Videnkommunikation (Videnskommunikation)

                  • Kure, Nikolaj

                    Forandringsprocesser (Udvikling af organisation som socialt felt), Human Resource Management (Det sociale mulighedsrum i organisationer), Innovation (Værktøjer til konflikthåndtering i organisationer), Krisekommunikation (Konflikthåndtering i organisationer), Organisationsudvikling (Organisationens interne diskurser, Udvikling af organisation som socialt og diskursivt felt)

                    • Rittenhofer, Iris

                      Globalisering (Globalisering og cross-cultural management, Globalisering og markedskommunikation, Hvad er globalisering - og hvad er ikke), Interkulturel kommunikation (Interkulturel kommunikation, Kulturel intelligent kommunikation), Interview (globalization from within, Post-postmodernism, Poststrukturalisme), Kultur og organisation (identitet og business design, international comparison), Ledelsesteori (cross-cultural management, gender in management, Trust and credibility), Medieindustri, Økologi (international comparison, Labeling, Økologisk tilgang, Økologiske fødevarer, Økologiske virksomheder)

                      • Ruggaard, Kim Lilholt

                        Bæredygtighed, Miljøkommunikation (Miljøkommunikation), Politisk kommunikation (Politisk kommunikation, Spin), Strategisk kommunikation (Bæredygtighed som strategisk kommunikation), Virksomhedskommunikation (Klimaforandringer og virksomhedskommunikation), Virksomhedskommunikation (Videnskabsteoretiske paradigmers betydning for virksomhedskommunikation)

                        • Sloth, Erik Kristian

                          Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Innovation (Brugerdreven innovation), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Strategi (Reklame, Strategisk planning), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)