Institut for Virksomhedsledelse

Erhverv og økonomi › Organisation og ledelse

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 15 ud af 15Pr. side: 100
  1. Aggerholm, Helle Kryger

    Arbejde og arbejdspladser (Afskedigelseskommunikation), Corporate performance (Vækst), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Intern kommunikation (Employer branding, Intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt

    • Frandsen, Finn

      Krisekommunikation (Kriseledelse, Risikokommunikation, Risikoledelse), Ledelsesteori (Inter-organisatoriske relationer, Intermediaries, Stakeholder Management), Organisationsteori (Ekstra kommunikation, Meta-organisationer), Organisationsudvikling (Institutionalisering af strategisk kommunikation i private og offentlige organisationer), Virksomhedskommunikation (Corporate communication, Organizational communication, Public relations, Strategisk kommunikation)

      • Johansen, Trine Susanne

        Narrativitet/storytelling (organisationer og narrativitet), Oplevelsesøkonomi (Oplevelseskommunikation), Organisationskommunikation (Organisationer og narrativitet), Organisationsudvikling (Identitetsformidling og -forhandling, Organisations- og virksomhedsidentitet), Strategisk kommunikation (Strategisk kommunikation)

        • Johansen, Winni

          Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Intern kommunikation (Organisationskultur og intern kommunikation), Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)

          • Kampf, Constance Elizabeth

            Arbejdspraksis og anvendelse af it (Corporate Social Responsibility og internettet, Internetstudier, Knowledge management), Erhvervsregulering, Intern og ekstern kommunikation (Krydsfeltet mellem retorik og lingvistik), Projektledelse (Projektledelse), Videnkommunikation (Kultur og videnskommunikation), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate Social Responsibility og internettet)

            • Kure, Nikolaj

              Forandringsprocesser (Udvikling af organisation som socialt felt), Human Resource Management (Det sociale mulighedsrum i organisationer), Innovation (Værktøjer til konflikthåndtering i organisationer), Krisekommunikation (Konflikthåndtering i organisationer), Organisationsudvikling (Organisationens interne diskurser, Udvikling af organisation som socialt og diskursivt felt)

              • Pollach, Irene

                Corporate Governance (Top management teams), Interpersonel kommunikation på internettet (Social media), Socialitet på internettet (Online privacy), Virksomhedens sociale ansvar (CSR & legitimacy, CSR & reputation), Virksomhedskommunikation (Organization of corporate communication)

                • Rittenhofer, Iris

                  Globalisering (Globalisering og cross-cultural management, Globalisering og markedskommunikation, Hvad er globalisering - og hvad er ikke), Interkulturel kommunikation (Interkulturel kommunikation, Kulturel intelligent kommunikation), Interview (globalization from within, Post-postmodernism, Poststrukturalisme), Kultur og organisation (identitet og business design, international comparison), Ledelsesteori (cross-cultural management, gender in management, Trust and credibility), Medieindustri, Økologi (international comparison, Labeling, Økologisk tilgang, Økologiske fødevarer, Økologiske virksomheder)

                  • Ruggaard, Kim Lilholt

                    Bæredygtighed, Miljøkommunikation (Miljøkommunikation), Politisk kommunikation (Politisk kommunikation, Spin), Strategisk kommunikation (Bæredygtighed som strategisk kommunikation), Virksomhedskommunikation (Klimaforandringer og virksomhedskommunikation), Virksomhedskommunikation (Videnskabsteoretiske paradigmers betydning for virksomhedskommunikation)

                    • Sloth, Erik Kristian

                      Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Innovation (Brugerdreven innovation), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Strategi (Reklame, Strategisk planning), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)

                      • Sørensen, Henrik B.

                        Organisation i øvrigt (Deltagerobservationer, Disruption, Human Resource management, Interviewteknik, Kvalitative metoder, Ledelsesteori, Netværk, Organisations design, Organisationsforandringer, organisationsteori, strategi, strategiske alliancer, Virksomheders omgivelser, Virksomheders Omgivelser, Virksomheders struktur, Virksomheders teknologi, Virksomheders udviklingsforløb, Virksomhedskultur og værdigrundlag)