Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi › Markedsføring og strategi i øvrigt

Tilbage til søgning

1 - 3 ud af 3Pr. side: 100
  1. Aggerholm, Helle Kryger

    Markedsføring og strategi i øvrigt, Arbejde og arbejdspladser (Afskedigelseskommunikation), Corporate performance (Vækst), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Intern kommunikation (Employer branding, Intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation)

    • Andersen, Sophie Esmann

      Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

      • Sloth, Erik Kristian

        Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Innovation (Brugerdreven innovation), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Strategi (Reklame, Strategisk planning), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)