Institut for Virksomhedsledelse

Erhverv og økonomi › Erhvervsliv

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 10 ud af 10Pr. side: 100
  1. Aggerholm, Helle Kryger

    Arbejde og arbejdspladser (Afskedigelseskommunikation), Corporate performance (Vækst), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Intern kommunikation (Employer branding, Intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt

    • Andersen, Sophie Esmann

      Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

      • Asmuß, Birte

        Human Resource Management (Medarbejdere, Medarbejderudviklingssamtaler, Medarbejderudviklingssamtaler og møder), Intern og ekstern kommunikation (Interpersonel kommunikation, Interpersonel kommunikation på arbejdspladsen), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Strategisk kommunikation (Strategy-as-Practice), Virksomhedskommunikation (Workplace Interaction)

        • Kampf, Constance Elizabeth

          Arbejdspraksis og anvendelse af it (Corporate Social Responsibility og internettet, Internetstudier, Knowledge management), Erhvervsregulering, Intern og ekstern kommunikation (Krydsfeltet mellem retorik og lingvistik), Projektledelse (Projektledelse), Videnkommunikation (Kultur og videnskommunikation), Virksomhedens sociale ansvar (Corporate Social Responsibility og internettet)

          • Kastberg, Peter

            Forskningsformidling (Mediering på tværs af vidensasymmetrier), Kommunikationsteori, Organisation, Samfundsvidenskabelig videnskabsteori, Undervisningsmetoder (PKM (Personligt Knowledge Management) - Metoder for den enkelte til at opbygge og lære viden), Videnkommunikation (Videnskommunikation)

            • Kure, Nikolaj

              Forandringsprocesser (Udvikling af organisation som socialt felt), Human Resource Management (Det sociale mulighedsrum i organisationer), Innovation (Værktøjer til konflikthåndtering i organisationer), Krisekommunikation (Konflikthåndtering i organisationer), Organisationsudvikling (Organisationens interne diskurser, Udvikling af organisation som socialt og diskursivt felt)

              • Nielsen, Anne Ellerup

                Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Branding og CSR, CSR in SMEs, CSR reporting, Strategic Communinication planning)

                • Pollach, Irene

                  Corporate Governance (Top management teams), Interpersonel kommunikation på internettet (Social media), Socialitet på internettet (Online privacy), Virksomhedens sociale ansvar (CSR & legitimacy, CSR & reputation), Virksomhedskommunikation (Organization of corporate communication)

                  • Ruggaard, Kim Lilholt

                    Bæredygtighed, Miljøkommunikation (Miljøkommunikation), Politisk kommunikation (Politisk kommunikation, Spin), Strategisk kommunikation (Bæredygtighed som strategisk kommunikation), Virksomhedskommunikation (Klimaforandringer og virksomhedskommunikation), Virksomhedskommunikation (Videnskabsteoretiske paradigmers betydning for virksomhedskommunikation)