Samfund og politik › Hverdagslivet (regulering og styring) › Forbrugeradfærd

Tilbage til søgning

1 - 8 ud af 8Pr. side: 100
  1. Andersen, Sophie Esmann

    Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

    • Eskildsen, Jacob Kjær

      Forbrugeradfærd (Kundetilfredshed), Forvaltning og bureaukrati (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver), Human Resource Management (Medarbejdertilfredshed), Performance (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver)

      • Grunert, Klaus G

        Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)

        • Jensen, Birger Boutrup

          Forbrugeradfærd, Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning)

          • Krystallis Krontalis, Athanasios

            Forbrugeradfærd (Forbrugeradfærd), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brand loyalitet, Forskning indenfor markedsføring), Markedsføringsteori (Industriel markedsføring, Markedsføring for forbrugere)

            • Sloth, Erik Kristian

              Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Innovation (Brugerdreven innovation), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Strategi (Reklame, Strategisk planning), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)

              • Thøgersen, John

                Forbrugeradfærd, Bæredygtighed (Energispareadfærd, Genanvendelse, Transportvalg), Miljømærkning (Miljømærkning), Økologi (Økologiske fødevarer)