Samfund og politik › Hverdagslivet (regulering og styring)

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 11 ud af 11Pr. side: 100
  1. Andersen, Sophie Esmann

    Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

    • Brunsø, Karen

      Familie (Familibeslutninger og børns indflydelse, Forbrugeradfærd og fødevarer (food choice))

      • Eskildsen, Jacob Kjær

        Forbrugeradfærd (Kundetilfredshed), Forvaltning og bureaukrati (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver), Human Resource Management (Medarbejdertilfredshed), Performance (Integreret rapportering, Performance management, Værdiansættelse af immaterielle aktiver)

        • Grunert, Klaus G

          Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)

          • Hildebrandt, Steen

            Arbejde og arbejdspladser (Familien på arbejde), Bæredygtighed (Bæredygtig ledelse, Profit for liv), Børn og unge (Ungdomskultur), Corporate Governance (Bestyrelsesledelse, Corporate governance), Forandringskommunikation (Forandringsledelse), Forandringsprocesser (Forandring og læring, Forandring som tilstand, Lære af den ankommende fremtid), Forvaltning og bureaukrati (Ledelse af offentlige virksomheder, Selvledelse, Værdibaseret ledelse), Globalisering, Human Resource Management (Kompetenceudvikling, Talentudvikling), Integration, Intern kommunikation (Den kommunikerende leder, Ledelse og kommunikation), Kultur og organisation (Virksomhedskultur, Virksomhedskultur og -struktur), Ledelsesteori (Forandringsledelse, Langsigtet ledelse i en kortsigtet verden, Ledelse af fusioner, Ledelse af levende aktiver, Ledelse af videnvirksomheder, Ledelse i vidensamfundet, Mangfoldighed og mangfoldighedsledelse), Organisation i øvrigt (Organisatorisk læring), Organisationsudvikling (Den lærende organisation, Organisationsudvikling, Virksomhedens højeste fremtidige potentialer), Virksomhedens sociale ansvar (CSR, Virksomheders sociale ansvar (CSR))

            • Jensen, Birger Boutrup

              Forbrugeradfærd, Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning)

              • Krystallis Krontalis, Athanasios

                Forbrugeradfærd (Forbrugeradfærd), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brand loyalitet, Forskning indenfor markedsføring), Markedsføringsteori (Industriel markedsføring, Markedsføring for forbrugere)

                • Sloth, Erik Kristian

                  Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Innovation (Brugerdreven innovation), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Strategi (Reklame, Strategisk planning), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)

                  • Thøgersen, John

                    Bæredygtighed (Energispareadfærd, Genanvendelse, Transportvalg), Forbrugeradfærd, Miljømærkning (Miljømærkning), Økologi (Økologiske fødevarer)