Institut for Virksomhedsledelse

Erhverv og økonomi › Organisation og ledelse › Innovation

Tilbage til søgning

1 - 19 ud af 19Pr. side: 100
  1. Aaen, Mathias

    Innovation (Service Innovation, Service Innovation Processes), Organisationsteori (Inter-organizational relations, Knowledge Ecosystem), Organisationsudvikling, Videnkommunikation, Virksomhedskommunikation (Communication constitutes organizations, Organizational communication)

    • Burcharth, Ana

      Innovation, Entrepreneurship, Strategi (Teknologistrategi), Teknologiledelse (Samspil mellem teknologi og organisationer)

      • Grunert, Klaus G

        Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)

        • Howells, John

          Innovation, Iværksætteri (Patenter, Udvikling af produkter), Patentret (Patenter)

          • Jørgensen, Frances

            Innovation (Kontinuerlig forbedring og innovation, Medarbejderdrevet innovation og organisatorisk forandring), Human Resource Management (Human resource management og udvikling)

            • Kesting, Peter

              Innovation, Human Resource Management (Effekterne af rutinisering af forskellige processer, Hvad er rutiner?, Hvorfor har vi brug for rutiner?, Hvorfor vi risikerer at blive fastlåst i vore rutiner (ubeslutsomhed, passivitet, modvilje over for ændringer)), Iværksætteri (Hvordan finansierer man "New Venture", Hvordan udarbejdes en virksomhedsplan, Hvordan vurderes nye muligheder), Organisationsteori

              • Kure, Nikolaj

                Innovation (Værktøjer til konflikthåndtering i organisationer), Forandringsprocesser (Udvikling af organisation som socialt felt), Human Resource Management (Det sociale mulighedsrum i organisationer), Krisekommunikation (Konflikthåndtering i organisationer), Organisationsudvikling (Organisationens interne diskurser, Udvikling af organisation som socialt og diskursivt felt)

                • Sloth, Erik Kristian

                  Innovation (Brugerdreven innovation), Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Strategi (Reklame, Strategisk planning), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)

                  • Søndergaard, Helle Alsted

                    Innovation (Brugerdreven innovation, idea management, Innovationsledelse), Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling)

                    • Thrane, Claus

                      Innovation, Entrepreneurship (Entrepreneurship education, New venture creation, New Venture Financing, Startsups), Entrepreneurship

                      • Waldstrøm, Christian

                        Innovation (Netværk og innovation, Netværksledelse som nøglen til videndeling og innovation), Netværk (Ledelse af netværk, Netværk og innovation, Netværk og videndeling, Netværksanalyse, Netværksorganisationer, Organisatorisk netværksanalyse, Social network analysis, Uformelle netværk), Organisationsudvikling (Netværksorganisationer)