Institut for Virksomhedsledelse

Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi › Markedsføring og strategi i øvrigt

Tilbage til søgning

1 - 11 ud af 11Pr. side: 100
  1. Aggerholm, Helle Kryger

    Markedsføring og strategi i øvrigt, Arbejde og arbejdspladser (Afskedigelseskommunikation), Corporate performance (Vækst), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Intern kommunikation (Employer branding, Intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation)

    • Andersen, Sophie Esmann

      Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

      • Grunert, Klaus G

        Markedsføring og strategi i øvrigt, Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Sundhed (Fødevarer og sundhed)

        • Jensen, Birger Boutrup

          Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning), Forbrugeradfærd

          • Johansen, Winni

            Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Intern kommunikation (Organisationskultur og intern kommunikation), Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)

            • Krystallis Krontalis, Athanasios

              Markedsføring og strategi i øvrigt (Brand loyalitet, Forskning indenfor markedsføring), Forbrugeradfærd (Forbrugeradfærd), Markedsføringsteori (Industriel markedsføring, Markedsføring for forbrugere)

              • Madsen, Erik Kloppenborg

                Markedsføring og strategi i øvrigt (Adfærdsregulering, Forretningsetik, Marketing og bæredygtighed), Bæredygtighed (Marketing og bæredygtighed), Virksomhedens sociale ansvar (Forretningsetik, Virksomhedsetik og virksomheders samfundsansvar (CSR))

                • Nielsen, Anne Ellerup

                  Markedsføring og strategi i øvrigt, Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Branding og CSR, CSR in SMEs, CSR reporting, Strategic Communinication planning)

                  • Sloth, Erik Kristian

                    Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Innovation (Brugerdreven innovation), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Strategi (Reklame, Strategisk planning), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)

                    • Søndergaard, Helle Alsted

                      Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling), Innovation (Brugerdreven innovation, idea management, Innovationsledelse)