Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi › Markedsføring og strategi i øvrigt

Tilbage til søgning

1 - 6 ud af 6Pr. side: 100
  1. Grunert, Klaus G

    Markedsføring og strategi i øvrigt, Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Sundhed (Fødevarer og sundhed)

    • Jensen, Birger Boutrup

      Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning), Forbrugeradfærd

      • Krystallis Krontalis, Athanasios

        Markedsføring og strategi i øvrigt (Brand loyalitet, Forskning indenfor markedsføring), Forbrugeradfærd (Forbrugeradfærd), Markedsføringsteori (Industriel markedsføring, Markedsføring for forbrugere)

        • Madsen, Erik Kloppenborg

          Markedsføring og strategi i øvrigt (Adfærdsregulering, Forretningsetik, Marketing og bæredygtighed), Bæredygtighed (Marketing og bæredygtighed), Virksomhedens sociale ansvar (Forretningsetik, Virksomhedsetik og virksomheders samfundsansvar (CSR))

          • Søndergaard, Helle Alsted

            Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling), Innovation (Brugerdreven innovation, idea management, Innovationsledelse)