Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 18 ud af 18Pr. side: 100
  1. Grunert, Klaus G

    Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)

    • Grønhøj, Alice

      Afsætningsøkonomi (Børn og unge som forbrugere), Økologi (Forbrug og miljø (økologi, affald, energi))

      • Holm, Anna B.

        Arbejde og arbejdspladser (e-Selection, Employer branding, Fastholdelse, Rekruttering, Talent acquisition, Udvælgelse, Webbaseret rekruttering), Medieindustri (Dagblader, Medievirksomheder), Strategi (Forretningsmodeller , Forretningsstrategi, Konkurencedygtige strategier)

        • Jakobsen, Morten

          Forvaltning og bureaukrati (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing), Human Resource Management (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger), International ledelse (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Performance (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Interne afregningspriser, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing, Økonomistyring), Supply chain management (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Økonomistyring (Interne afregningspriser, Økonomistyring, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder)

          • Jensen, Birger Boutrup

            Forbrugeradfærd, Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning)

            • Kjeldsen, John Ibsen

              Corporate Governance (Virksomhedsudvikling), Entrepreneurship (Entrepreneurshipuddannelse,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Industriel markedsføring (Industriel markedsføring og -indkøb), Intrapreneurship (Intrapreneurship,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere), Undervisning (Entrepreneurshipuddannelse)

              • Krystallis Krontalis, Athanasios

                Forbrugeradfærd (Forbrugeradfærd), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brand loyalitet, Forskning indenfor markedsføring), Markedsføringsteori (Industriel markedsføring, Markedsføring for forbrugere)

                • Madsen, Erik Kloppenborg

                  Bæredygtighed (Marketing og bæredygtighed), Markedsføring og strategi i øvrigt (Adfærdsregulering, Forretningsetik, Marketing og bæredygtighed), Virksomhedens sociale ansvar (Forretningsetik, Virksomhedsetik og virksomheders samfundsansvar (CSR))

                  • Obel, Børge

                    Ledelsesteori (Ledelse), Organisationsteori (Organisationsteori), Organisationsudvikling (Organisationsdesign), Strategi (Organisations arkitektur, Strategi), Universitetspædagogik (Universitetsforhold)

                    • Søndergaard, Helle Alsted

                      Innovation (Brugerdreven innovation, idea management, Innovationsledelse), Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling)

                      • Thrane, Claus

                        Entrepreneurship (Entrepreneurship education, New venture creation, New Venture Financing, Startsups), Entrepreneurship, Innovation