Forskning

It, datalogi og matematik › Menneske-maskin-interaktion

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 41 ud af 41Pr. side: 100
  1. Brynskov, Martin

    Augmented reality (mediefacader, Medier i byrum, mobil-programmer), Brugerdeltagelse i systemudvikling (participatory design) (design med børn), Computerspil, digital kunst og kultur, Digitale medier, Digitale og fysiske rum (Nye interaktionsteknologier, Social interaktion), Globalisering, teknologi (Hyperlokale nyheder), Interaktionsdesign (nye interaktionsteknologier), Interaktionsformer (Interaktion i byrum, iPhone, mobil-økologi, nye interaktionsformer), Interaktive rum, bygninger og byrum (interaktive mediefacader), Køn og teknologi (børn og mobiler, børne-popkultur, Facebook, sociale medier, tweens), Mobile systemer og grænseflader (Asien, digital leg, Japan, Keitai, mobil-spil, Sydkorea), Modeldrevet systemudvikling (digitale habitater, tværfaglige modeller til design), Modeller og logik for interaktive systemer, Pervasive computing interaktion (børn, leg og spil), Robotter (børn og teknologi), Spatial it (GPS, lokationsbaserede services, sociale rum), Teorier om brug og interaktion (computersemiotik)

    • Kotnis, Sita Ramchandra

      Menneske-maskin-interaktion, Antropologisk teorihistorie (Kontemplative praksisser, Militær antropologi, Natur/Kultur ), Biomedicin som kulturel konstruktion (Kognitiv optimering, Mindfulness, Resiliens, Stamina)

      • Sørensen, Mette-Marie Zacher

        Digital litteratur, Digital æstetik, Litterære genrer (Digital poesi), Medieteori og -kritik (Mediefilosofi, Det menneskelige ansigt), Multimedier, Multiæstetik (Intermedialitet), Samtidskunst (Ansigtsteknologier), Æstetisk analyse