It, datalogi og matematik › Menneske-maskin-interaktion

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 42 ud af 42Pr. side: 100
  1. Brynskov, Martin

    Augmented reality (mediefacader, Medier i byrum, mobil-programmer), Brugerdeltagelse i systemudvikling (participatory design) (design med børn), Computerspil, digital kunst og kultur, Digitale medier, Digitale og fysiske rum (Nye interaktionsteknologier, Social interaktion), Globalisering, teknologi (Hyperlokale nyheder), Interaktionsdesign (nye interaktionsteknologier), Interaktionsformer (Interaktion i byrum, iPhone, mobil-økologi, nye interaktionsformer), Interaktive rum, bygninger og byrum (interaktive mediefacader), It i byrummet, Køn og teknologi (børn og mobiler, børne-popkultur, Facebook, sociale medier, tweens), Mobile systemer og grænseflader (Asien, digital leg, Japan, Keitai, mobil-spil, Sydkorea), Modeldrevet systemudvikling (digitale habitater, tværfaglige modeller til design), Modeller og logik for interaktive systemer, Pervasive computing interaktion (børn, leg og spil), Robotter (børn og teknologi), Spatial it (GPS, lokationsbaserede services, sociale rum), Teorier om brug og interaktion (computersemiotik)

    • Peronard, Jean-Paul

      Innovation (cirkulær økonomi, Inter-organisatoriske relationer, Kreativitet, Service netværk), Markedsføringsteori (Consumer behavior, Globalisering og cross-cultural management, International marketing, Services), Teorier om brug og interaktion (Design, Kulturelle aspekter af teknologi, velfærdsrobotter)

      • Sørensen, Mette-Marie Zacher

        Digital litteratur (Neurale netværk), Digital æstetik, Litterære genrer (Digital poesi), Medieteori og -kritik (Intuition), Multimedier, Multiæstetik (Intermedialitet), Samtidskunst (Affekt, Ansigtsgenkendelse), Æstetisk analyse