Erhverv og økonomi › Markedsføring og strategi

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 44 ud af 44Pr. side: 100
  1. Aggerholm, Helle Kryger

    Arbejde og arbejdspladser (Afskedigelseskommunikation), Corporate performance (Vækst), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Forandringskommunikation (Forandringskommunikation), Intern kommunikation (Employer branding, Intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Ledelseskommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt

    • Burcharth, Ana

      Entrepreneurship, Innovation, Strategi (Teknologistrategi), Teknologiledelse (Samspil mellem teknologi og organisationer)

      • Andersen, Sophie Esmann

        Bæredygtighed (Socialt ansvarlige forbrugere), Børn og unge (Ungdomskultur, Ungdomskultur og forbrug), Forbrugeradfærd (CSR og forbrugeradfærd, Forbrug, Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugskultur, Kreative, kvalitative metoder), Human Resource Management (Employer branding), Markedsføring og strategi i øvrigt (Brands og branding), Markedskommunikation (Markedskommunikation), Oplevelsesøkonomi (Branding og brand management, CSR og brand management, Kreative, kvalitative metoder, Markedskommunikation, Socialt ansvarlige forbrugere, Ungdomskultur og forbrug), Virksomhedens sociale ansvar (CSR og brand management)

        • Bechmann, Anja

          Databeskyttelse, Internet (API research, digital footprints, Digital Humanities, identity and profiling, personal data, Privacy Issues, social media), Kvantitative metoder, Machine learning , Medieindustri (value creation), Mobile systemer og grænseflader (accessibility, interoperability, mobility, the ubiquitous internet)

          • Sloth, Erik Kristian

            Forbrugeradfærd (Forbrug, samfund og marked, Forbrugerindsigt, Forbrugskultur, Forbrugsstudier), Innovation (Brugerdreven innovation), Kommunikation i organisationer (Kommunikationsstrategi), Markedsføring og strategi i øvrigt (Corporate Branding, Intergrated Market Communication, Tribal markedsføring), Strategi (Reklame, Strategisk planning), Virksomhedskommunikation (Virksomhedskommunikation)

            • Grunert, Klaus G

              Forbrugeradfærd (Forbrugeraccept af nye fødevarer, Forbrugeradfærd og fødevarer, Forbrugerholdninger, Forbrugernes beslutningstagning, Livsstil og segmentering), Innovation (Brugerdreven innovation, Innovation, Markedsorienteret produktudvikling), Markedsføring og strategi i øvrigt, Sundhed (Fødevarer og sundhed)

              • Grønhøj, Alice

                Afsætningsøkonomi (Børn og unge som forbrugere), Økologi (Forbrug og miljø (økologi, affald, energi))

                • Holm, Anna B.

                  Arbejde og arbejdspladser (e-Selection, Employer branding, Fastholdelse, Rekruttering, Talent acquisition, Udvælgelse, Webbaseret rekruttering), Medieindustri (Dagblader, Medievirksomheder), Strategi (Forretningsmodeller , Forretningsstrategi, Konkurencedygtige strategier)

                  • Jakobsen, Morten

                    Forvaltning og bureaukrati (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing), Human Resource Management (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger), International ledelse (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Performance (Brug af præstationsmålinger, Ikke-intenderede adfærdsmæssige aspekter ved brug af præstationsmålinger, Interne afregningspriser, Præstationsmålinger generelt, både finansielle og ikke-finansielle præstationsmål, Specifikke præstationsmålingsteknologier, f.eks. balanced scorecard, videnregnskaber, budgetter, activity based costing, Økonomistyring), Supply chain management (Ledelse af samarbejdsrelationer mellem virksomheder, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder), Økonomistyring (Interne afregningspriser, Økonomistyring, Økonomistyring i samarbejdsrelationer mellem virksomheder)

                    • Jensen, Birger Boutrup

                      Forbrugeradfærd, Markedsføring og strategi i øvrigt (Forbrugeres prisviden før, under og efter køb af dagligvarer, Forbrugerforskning)

                      • Jensen, Morten Berg

                        Strategi (Diskrete valgmodeller, Varighedsanalyser)

                        • Johansen, Winni

                          Forandringskommunikation (Forandringskommunikation, Forandringsledelse og forandringskommunikation, Rekrutteringskommunikation), Intern kommunikation (Organisationskultur og intern kommunikation), Krisekommunikation (Krisekommunikation og kriseledelse), Kultur og organisation (Organisationskultur og intern kommunikation), Ledelseskommunikation (Corporate Communication, Kommunikationsledelse og intern kommunikation), Markedsføring og strategi i øvrigt ( branding, Oplevelser som forretningsstrategi), Markedskommunikation (Corporate branding og omdømmeledelse, Markedskommunikation, Neo marketing, Oplevelseskommunikation)

                          • Juhl, Hans Jørn

                            Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsanalyse), Performance (Performance management)

                            • Kjeldsen, John Ibsen

                              Corporate Governance (Virksomhedsudvikling), Entrepreneurship (Entrepreneurshipuddannelse,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Industriel markedsføring (Industriel markedsføring og -indkøb), Intrapreneurship (Intrapreneurship,, Virksomhedsudvikling, entrepreneurship og intrapreneurship), Kvinder på arbejdsmarkedet (Kvindelige iværksættere), Undervisning (Entrepreneurshipuddannelse)

                              • Madsen, Erik Kloppenborg

                                Bæredygtighed (Marketing og bæredygtighed), Markedsføring og strategi i øvrigt (Adfærdsregulering, Forretningsetik, Marketing og bæredygtighed), Virksomhedens sociale ansvar (Forretningsetik, Virksomhedsetik og virksomheders samfundsansvar (CSR))

                                • Madsen, Henrik Sjøstedt

                                  Forbrugeradfærd (Forbrugeradfærd, forbrugeridentiteter og forbrugsfællesskaber, Forbrugerforskning, Forbrugerkultur), Kvalitative metoder (Diskursanalyse), Markedsføring og strategi i øvrigt (Branding og brand management), Markedskommunikation (Integreret markedskommunikation, Markedskommunikation), Reklame (Reklame)

                                  • Nielsen, Anne Ellerup

                                    Intern og ekstern kommunikation (Corporate branding, Corporate communication, CSR and CSR communication, CSR and the consumers, Image and reputation management, Stakeholder interaction), Kommunikation i organisationer, Ledelseskommunikation, Markedsføring og strategi i øvrigt, Markedskommunikation, Oplevelsesøkonomi (Experience marketing and communication ), Virksomhedens sociale ansvar (Branding og CSR, CSR in SMEs, CSR reporting, Strategic Communinication planning)

                                    • Obel, Børge

                                      Ledelsesteori (Ledelse), Organisationsteori (Organisationsteori), Organisationsudvikling (Organisationsdesign), Strategi (Organisations arkitektur, Strategi), Universitetspædagogik (Universitetsforhold)

                                      • Peronard, Jean-Paul

                                        Innovation (cirkulær økonomi, Inter-organisatoriske relationer, Kreativitet, Service netværk), Markedsføringsteori (Consumer behavior, Globalisering og cross-cultural management, International marketing, Services), Teorier om brug og interaktion (Design, Kulturelle aspekter af teknologi, velfærdsrobotter)

                                        • Poulsen, Stine Munk

                                          Kommunerne (Contracting, Mixed service delivery), Ledelsesteori (Plural forms of governance), Strategi

                                          • Rittenhofer, Iris

                                            Globalisering (Globalisering og cross-cultural management, Globalisering og markedskommunikation, Hvad er globalisering - og hvad er ikke), Interkulturel kommunikation (Interkulturel kommunikation, Kulturel intelligent kommunikation), Interview (globalization from within, Post-postmodernism, Poststrukturalisme), Kultur og organisation (identitet og business design, international comparison), Ledelsesteori (cross-cultural management, gender in management, Trust and credibility), Medieindustri, Økologi (international comparison, Labeling, Økologisk tilgang, Økologiske fødevarer, Økologiske virksomheder)

                                            • Skou, Anita Krogsøe

                                              Forbrugeradfærd (Adfærdsdesign, Brugerdreven innovation), It og forretning (Digital Transformation, Digitalisering, Teknologiledelse), Mobile systemer og grænseflader (Brugervenlighed, UX), Strategi (Forretningsmodeller, Forretningsudvikling)

                                              • Søndergaard, Helle Alsted

                                                Innovation (Brugerdreven innovation, idea management, Innovationsledelse), Markedsføring og strategi i øvrigt (Markedsorienteret produktudvikling)

                                                • Thorstenson, Anders

                                                  Corporate performance (Operations Management), Logistik, Operationsanalyse (Business Analytics), Performance (Logistics, Operations Management), Supply chain management (Lagerstyring, Operationsanalyse, Produktionsplanlægning og -styring, SCM, Supply chain management)

                                                  • Thrane, Claus

                                                    Entrepreneurship (Entrepreneurship education, New venture creation, New Venture Financing, Startsups), Entrepreneurship, Innovation

                                                    • Østergaard, Peder

                                                      Forbrugeradfærd (Loyalitets- og tilfredshedsundersøgelser), Forskningsorganisering (Undersøgelsesdesign), Markedsføring og strategi i øvrigt (Loyalitets- og tilfredshedsundersøgelser), Performance (Målinger), Undervisning (Uddannelsesudvikling og -kvalitet)