Erhverv og økonomi › Organisation og ledelse

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 7 ud af 7Pr. side: 100
  1. Johansen, Trine Susanne

    Markedskommunikation (Kommunikation, branding og fællesskaber), Narrativitet/storytelling (Organisationer og narrativitet), Organisationskommunikation (Organisationer og narrativitet), Organisationsudvikling (Identitetsformidling og -forhandling, Organisations- og virksomhedsidentitet), Strategisk kommunikation (Strategisk kommunikation), Virksomhedskommunikation (Kommunikation, branding og identitet)

    • Ostrowski, Kasper

      Forandringsprocesser, Identitet (Fødevarer, Kvalitetsbegreber), Kultur og organisation, Landdistrikter (Ost, Terroir, Topography), Æstetik og hverdagsliv (Empirical printing)

      • Pilegaard, Morten

        Arbejdspraksis og anvendelse af it (IKT videnkommunikation, Netværksbaseret læring, Sprogteknologi, Terminologistyring), Effekter af forskning og innovation (Techtrans), Entrepreneurship (Akademisk entrepreneurship), Fagsprogsforskning (Akademisk engelsk, Engelsk jura, Engelsk regnskabsterminologi, Fagleksikografi, Juridiske ordbøger, Medicinsk sprog, Medicinsk terminologi, Sprogpolitik, Terminologistyring, Videnskabeligt sprog), Netværk (Netværksbaseret læring), Undervisningsformer (Netværksbaseret læring), Videnkommunikation (Videndeling, Videnskommunikation)

        • Ruggaard, Kim Lilholt

          Bæredygtighed, Miljøkommunikation (Miljøkommunikation), Politisk kommunikation (Politisk kommunikation, Spin), Strategisk kommunikation (Bæredygtighed som strategisk kommunikation), Virksomhedskommunikation (Klimaforandringer og virksomhedskommunikation), Virksomhedskommunikation (Videnskabsteoretiske paradigmers betydning for virksomhedskommunikation)