Om instituttet

Erhverv og økonomi

Tilbage til søgning

Begræns yderligere ved at vælge et eller flere af følgende emneord...

1 - 11 ud af 11Pr. side: 100
  1. Bechmann, Anja

    Databeskyttelse, Internet (API research, digital footprints, Digital Humanities, identity and profiling, personal data, Privacy Issues, social media), Kvantitative metoder, Machine learning , Medieindustri (value creation), Mobile systemer og grænseflader (accessibility, interoperability, mobility, the ubiquitous internet)

    • Broberg, Rose Alba Eleonor

      Innovation (Kreative processer >, Kreativitet >), Undervisningsformer (Entrepreneuriel læring >, Erfaringsbaseret læring > , Lederuddannelse >, Lederudvikling >, MBA uddannelse, Transformativ læring >)

      • Jørgensen, Bente Mosgaard

        Performance (feedback, Fransk grammatik, fransk historie og samfundsforhold, universitetspædagogik)

        • Ostrowski, Kasper

          Forandringsprocesser, Identitet (Fødevarer, Kvalitetsbegreber), Kultur og organisation, Landdistrikter (Ost, Terroir, Topography), Æstetik og hverdagsliv (Empirical printing)

          • Pilegaard, Morten

            Arbejdspraksis og anvendelse af it (IKT videnkommunikation, Netværksbaseret læring, Sprogteknologi, Terminologistyring), Effekter af forskning og innovation (Techtrans), Entrepreneurship (Akademisk entrepreneurship), Fagsprogsforskning (Akademisk engelsk, Engelsk jura, Engelsk regnskabsterminologi, Fagleksikografi, Juridiske ordbøger, Medicinsk sprog, Medicinsk terminologi, Sprogpolitik, Terminologistyring, Videnskabeligt sprog), Netværk (Netværksbaseret læring), Undervisningsformer (Netværksbaseret læring), Videnkommunikation (Videndeling, Videnskommunikation)

            • Ruggaard, Kim Lilholt

              Bæredygtighed, Miljøkommunikation (Miljøkommunikation), Politisk kommunikation (Politisk kommunikation, Spin), Strategisk kommunikation (Bæredygtighed som strategisk kommunikation), Virksomhedskommunikation (Klimaforandringer og virksomhedskommunikation), Virksomhedskommunikation (Videnskabsteoretiske paradigmers betydning for virksomhedskommunikation)